Home » Η ετήσια καμπάνια Build to Give της Lego επιστρέφει

Η ετήσια καμπάνια Build to Give της Lego επιστρέφει

Από OPS Publications
16/11/2023

Η ετήσια καμπάνια Build to Give της Lego επιστρέφει

LOGOS ET_CRT S

Το Lego Group επαναφέρει την ετήσια καμπάνια του Build to Give, μια φιλανθρωπική πρωτοβουλία που έχει παραδώσει περισσότερα από 6,5 εκατομμύρια σετ σε παιδιά και οικογένειες από το 2017. Για πρώτη φορά, η πρωτοβουλία θα γίνει σε περιοδεία με μια τρισδιάστατη καρδιά, που αποκάλυψε η παρουσιάστρια και συγγραφέας Katie Piper.

Επίσης, για κάθε καρδιά που χτίζεται και κοινοποιείται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή στο Lego Life χρησιμοποιώντας το hashtag #BuildToGive πριν από τις 31 Δεκεμβρίου, το Lego Group θα δωρίσει ένα σετ σε ένα παιδί που έχει ανάγκη. Ο στόχος της πρωτοβουλίας είναι να δώσει σε 1,5 εκατομμύριο παιδιά σε όλο τον κόσμο –σε νοσοκομεία, παιδικά σπίτια ή ευάλωτες κοινότητες– την ευκαιρία να παίξουν, μέσω του δικτύου της Lego με πάνω από 100 επιλεγμένους φιλανθρωπικούς συνεργάτες Build To Give.

Η Isabel Graham, επικεφαλής του Marketing UK και Ιρλανδίας στο Lego Group σχολίασε: «Είναι η πρώτη φορά που πραγματοποιούμε περιοδεία στο Ηνωμένο Βασίλειο με την πρωτοβουλία μας #BuildToGive και είμαστε ευγνώμονες που μπορούμε να μετατρέψουμε τη δημιουργικότητα και το παιχνίδι σε μια στιγμή προσφοράς. Η Katie Piper δήλωσε: «Είναι υπέροχο να είσαι μέρος του Build To Give φέτος και να δεις τι σημαίνει για τόσες πολλές οικογένειες και κοινότητες. Ένα από τα καλύτερα δώρα που μπορείτε να κάνετε είναι το παιχνίδι, ιδιαίτερα τις γιορτές.

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου
Share Tweet Email