Home » PBS Fall Conference 2023 | Μείωση όγκου και αύξηση τζίρου παρουσίασε ο κλάδος στο σύνολο του πανευρωπαϊκά το 2023. Δύσκολη χρονιά το 2024 

PBS Fall Conference 2023 | Μείωση όγκου και αύξηση τζίρου παρουσίασε ο κλάδος στο σύνολο του πανευρωπαϊκά το 2023. Δύσκολη χρονιά το 2024 

Από OPS Publications
16/11/2023

PBS Fall Conference 2023 | Μείωση όγκου και αύξηση τζίρου παρουσίασε ο κλάδος στο σύνολο του πανευρωπαϊκά το 2023. Δύσκολη χρονιά το 2024

LOGOS ET_OPC S

Στο φθινοπωρινό συνέδριο της PBS, το οποίο έλαβε χώρα από τις 7 έως τις 8 Νοεμβρίου 2023 στο Κάστρο Velen, παρουσιάστηκαν τα τρέχοντα στοιχεία για την ανάπτυξη των πωλήσεων στη βιομηχανία του κλάδου πανευρωπαϊκά . Τα στοιχεία έδειξαν μια ελαφρά θετική τάση σε διάφορους τομείς για την περίοδο από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο του 2023.

Το 2023, ο κλάδος βρέθηκε  αντιμέτωπος με μια εικόνα επηρεασμένη από τη συνολική οικονομία και τις πολιτικές συνθήκες, που θα έχουν αρνητικό αντίκτυπο στη συμπεριφορά των καταναλωτών και μείωση του όγκου κατά -5,2% έως τον Σεπτέμβριο (στοιχεία GfK). Ωστόσο, μέσω αναπροσαρμογών τιμών, οι συνολικές πωλήσεις διατηρήθηκαν σχεδόν στα επίπεδα του προηγούμενου έτους. Ειδικότερα στη Γερμανία, η επιστροφή από το γραφείο στο σπίτι στον χώρο εργασίας του γραφείου οδήγησε σε ένα κύμα αναπλήρωσης και αύξηση των πωλήσεων στην κατηγορία ειδών γραφείου από τις εταιρείες  κατά 3,2%. Οι πωλήσεις χαρτιού αυξήθηκαν κατά 1,2% και οι πωλήσεις χαρτιού κατά 0,5%. Συνολικά, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 1,8%. Αντίθετα, εταιρείες σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες κατέγραψαν αρνητική επιχειρηματική απόδοση 1% συνολικά (+ 0,1% για το χαρτί και + 0,7% για τα είδη γραφείου και  – 1,6% για τα είδη γραφής).

Παρόλα αυτά, τα μέλη της ένωσης προετοιμάζονται για μια δύσκολη χρονιά το 2024, αλλά την ίδια στιγμή είναι αποφασισμένα  να συνεχίσουν να επενδύουν αμείωτα σε καινοτομίες και νέα προϊόντα και ενέργειες μάρκετινγκ. Οι κατασκευαστές εμπορικών σημάτων της ένωσης έχουν επίγνωση της ευθύνης τους έναντι των λιανοπωλητών και των καταναλωτών. Όλες οι εταιρείες-μέλη ενώνονται με την προσανατολισμένη στο μέλλον προθυμία τους να επενδύσουν σε σειρές προϊόντων και επωνυμίες.

Αυτά τα δεδομένα υπογραμμίζουν την ανθεκτικότητα και την προσαρμοστικότητα των εταιρειών του PBS Brand Industry Association σε ένα ασταθές οικονομικό περιβάλλον. Αντικατοπτρίζουν επίσης τις συνεχείς προσπάθειες των κατασκευαστών να προσαρμοστούν στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς και να εξερευνήσουν νέες ευκαιρίες ανάπτυξης. Στην παρουσίασή του στο φθινοπωρινό συνέδριο του PBS , ο Jonathan Clarke από την GfK τόνισε ότι η διάθεση στον κλάδο χαρακτηρίζεται από ένταση. Αυτό αντανακλάται στη συμπεριφορά των καταναλωτών, η οποία χαρακτηρίζεται από φθίνουσα τάση για κατανάλωση. Υπάρχει μια ολοένα και πιο προσεκτική στάση μεταξύ των καταναλωτών που λαμβάνουν καλά μελετημένες και ενημερωμένες αποφάσεις αγοράς αντί να ενεργούν παρορμητικά.

Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας είναι ο πληθωρισμός, ο οποίος είναι η μεγαλύτερη ανησυχία για τους καταναλωτές και έχει βαθύ αντίκτυπο στην αγοραστική συμπεριφορά. Ο φόβος της αύξησης των τιμών και η σχετική μείωση της αγοραστικής δύναμης οδηγεί σε πιο συντηρητική συμπεριφορά δαπανών. Συνολικά, ο Clarke αποκάλυψε μια κατάσταση στην αγορά στην οποία τόσο η βιομηχανία όσο και οι καταναλωτές αντιμετωπίζουν τις συνέπειες των οικονομικών αλλαγών και αβεβαιοτήτων και πρέπει να προσαρμοστούν.

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου
Share Tweet Email