Ίσως σας ενδιαφέρει
Περισσότερα στην κατηγορία
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
Σύμφωνα με μια πρόσφατη έκθεση του WEEE Forum, ενός πολυεθνικού μη κερδοσκοπικού οργανισμού που επικεντρώνεται στη διαχείριση αποβλήτων, ο κόσμος πέταξε περισσότερα από 7 δισεκατομμύρια παιχνίδια το 2022. Πολλά, αν όχι τα περισσότερα, από αυτά τα παιχνίδια δεν έφτασαν ποτέ σε μια κατάλληλη εγκατάσταση ανακύκλωσης ηλεκτρονικών απορριμμάτων λόγω έλλειψης κανονισμών και της ευαισθητοποίησης των καταναλωτών. Αντίθετα, οι ειδικοί πιστεύουν ότι αυτά τα παιχνίδια συχνά καταλήγουν στα κανονικά σκουπίδια, αυξάνοντας τον κίνδυνο πυρκαγιάς μπαταριών στις εγκαταστάσεις διαχείρισης απορριμμάτων και δημιουργώντας νέους περιβαλλοντικούς κινδύνους στους χώρους υγειονομικής ταφής. Ακόμη και όταν οι άνθρωποι θέλουν να ανακυκλώσουν σωστά τα ηλεκτρονικά παιχνίδια τους, οι ανακυκλωτές μπορεί να μην θέλουν να τα πάρουν επειδή είναι δύσκολο να αποδομηθούν και συχνά περιέχουν πολύ λίγο υλικό που αξίζει να ανακυκλωθεί.
Τελικά, λένε οι ειδικοί, οι κατασκευαστές παιχνιδιών και οι λιανοπωλητές παιχνιδιών πρέπει να αναλάβουν μεγαλύτερη ευθύνη για τα απόβλητα ηλεκτρονικών παιχνιδιών, είτε δημιουργώντας προγράμματα ανάκτησης σπασμένων παιχνιδιών, επανασχεδιάζοντας τα παιχνίδια ώστε να είναι πιο φιλικά προς την ανακύκλωση ή υιοθετώντας νέα επιχειρηματικά μοντέλα που αντικαθιστούν φθηνά, πεταμένα παιχνίδια με πράγματα που έχουν κατασκευαστεί για να αντέχουν.
Πράγματι, η πίεση που αισθάνονται οι κατασκευαστές παιχνιδιών για να πραγματοποιήσουν πωλήσεις – ιδιαίτερα κατά την περίοδο των γιορτών, όταν κερδίζουν ένα μεγάλο μέρος των ετήσιων εσόδων τους – τους παρακινεί να παράγουν συνεχώς νέα παιχνίδια. Ένας από τους τρόπους με τους οποίους ένας κατασκευαστής παιχνιδιών μπορεί να παραμείνει μοντέρνος είναι δίνοντας στα παιχνίδια του νέες δυνατότητες με ενσωματωμένα ηλεκτρονικά. Το πρόβλημα με τα φθηνά παιχνίδια είναι ότι δεν είναι απαραίτητα κατασκευασμένα για να αντέχουν, να επισκευάζονται ή ακόμα και να αφαιρούνται και να αντικαθίστανται οι μπαταρίες τους.
Για να λυθεί η κρίση των απορριμμάτων παιχνιδιών, οι ειδικοί λένε ότι οι ρυθμιστικές αρχές και η βιομηχανία παιχνιδιών πρέπει να εντείνουν τις προσπάθειες τους . Οι κατασκευαστές παιχνιδιών ή οι λιανοπωλητές όπως η Walmart και η Target, θα μπορούσαν να χρησιμεύσουν ως σημεία συλλογής για παλιά παιχνίδια, υλοποιώντας παράλληλα και προγράμματα επιβράβευσης.
Τέλος, όλοι πρέπει να επαναπροσδιορίσουμε τη σχέση μας με τα παιχνίδια και να σταματήσουμε να τα αντιμετωπίζουμε ως μιας χρήσης. Αν και οι καταναλωτές δεν μπορούν να λύσουν αυτό το πρόβλημα μόνοι μας, μπορούμε όλοι να είμαστε πιο προσεκτικοί σχετικά με τον τύπο και την ποσότητα των παιχνιδιών που αγοράζουμε.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα