Home » Η Circana παρουσίασε τις παγκόσμιες πωλήσεις της βιομηχανίας παιχνιδιών το 2023 | Μείωση 7% κατέγραψε ο κλάδος 

Η Circana παρουσίασε τις παγκόσμιες πωλήσεις της βιομηχανίας παιχνιδιών το 2023 | Μείωση 7% κατέγραψε ο κλάδος 

Από OPS Publications
02/02/2024

Η Circana παρουσίασε τις παγκόσμιες πωλήσεις της βιομηχανίας παιχνιδιών το 2023 | Μείωση 7% κατέγραψε ο κλάδος

LOGOS ET_CRT S

Η Circana δημοσίευσε τα στοιχεία απόδοσης πωλήσεων παιδικών παιχνιδιών για το 2023 σε όλες τις αγορές που αποτελούν το G12. Σε ολόκληρη την G12, που περιλαμβάνει την Αυστραλία, το Βέλγιο, τη Βραζιλία, τον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, το Μεξικό, την Ολλανδία, την Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις Ηνωμένες Πολιτείες, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 7% το 2023, έναντι του 2022, αλλά ήταν 17% υψηλότερες σε σύγκριση πριν από την πανδημία το 2019, σύμφωνα με την Υπηρεσία Παρακολούθησης Λιανικής της Circana .

Το 2023, η μέση τιμή πώλησης αυξήθηκε κατά 1%, από έτος σε έτος ενώ  αυξήθηκε κατά 18% σε σύγκριση με το 2019. Επίσης πέρυσι, 3 από τις 11 υπερκατηγορίες παιχνιδιών που παρακολουθούσε η Circana παρουσίασαν αύξηση πωλήσεων από έτος σε έτος εντός της G12. Η Building Sets κατέλαβε την πρώτη θέση όσον αφορά την αύξηση των πωλήσεων (+4%), ακολουθούμενη από την κατηγορία των λουτρινων  (+3%), με την κατηγορία Strategic Trading Card Games and Vehicles να καταγράφει επίσης άνοδο. Και οι τρεις κατηγορίες  παρουσίασαν ανάπτυξη για τέταρτη συνεχή χρονιά.

Τα παιχνίδια με άδεια χρήσης αντιπροσωπεύουν το 31,1% της συνολικής αγοράς παιχνιδιών, υπογραμμίζοντας τη σημασία των χαρακτήρων και των franchise στην αύξηση των πωλήσεων. Το Pokémon διατήρησε το στέμμα του ως το παιχνιδιών με τις μεγαλύτερες πωλήσεις παγκοσμίως, ακολουθούμενο από γνωστά κλασικά όπως Barbie, Star Wars, Marvel Universe και Hot Wheels. Σημειωτέον, τα Lego Icons αναδείχθηκαν ως το κορυφαίο αναπτυσσόμενο στοιχείο, αντανακλώντας την τάση προς παιχνίδια που απευθύνονται σε μεγαλύτερους καταναλωτές ή παιδιά.

«Με τον πληθωρισμό στο υψηλότερο επίπεδο που έχουμε δει εδώ και δεκαετίες και τα ποσοστά γεννήσεων στα χαμηλότερα επίπεδα σε πολλές χώρες, η παγκόσμια βιομηχανία παιχνιδιών αντιμετώπισε νέες προκλήσεις το 2023», δήλωσε ο Frédérique Tutt, σύμβουλος της παγκόσμιας βιομηχανίας παιχνιδιών στην Circana. «Οι καταναλωτές σε πολλές περιοχές χρειάστηκε να κάνουν δύσκολες αντισταθμίσεις και να μειώσουν τις δαπάνες τους για παιδικά παιχνίδια. Είδαμε διάφορες χώρες να αντιδρούν διαφορετικά σε αυτές τις οικονομικές προκλήσεις, με την Ευρώπη να συρρικνώνεται στα επίπεδα του 2019, ενώ οι πωλήσεις στις ΗΠΑ παρέμειναν 26% υψηλότερες σε σύγκριση με το 2019.

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου
Share Tweet Email