Home » Τα Highlights της  Spielwarenmesse 2024 

Τα Highlights της  Spielwarenmesse 2024 

Από OPS Publications
09/02/204

Τα Highlights της Spielwarenmesse 2024

LOGOS ET_CRT S

2.354 εκθέτες από 68 χώρες – 10% περισσότεροι από πέρυσι – βρήκαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις καινοτομίες τους σε διεθνές κοινό. 13 ομάδες προϊόντων σε 18 αίθουσες ήταν διαθέσιμες για ανακάλυψη. Συνολικά 57.000 επισκέπτες από 125 έθνη εκμεταλλεύτηκαν αυτήν την ευκαιρία τις πέντε ημέρες της εμπορικής έκθεσης, λίγο λιγότεροι από πέρυσι, όταν ήταν παρόντες 58.000 αντιπρόσωποι και αγοραστές από 128 χώρες.

Σύμφωνα με τον Christian Ulrich, εκπρόσωπο του διοικητικού συμβουλίου της Spielwarenmesse eG, η Κίνα , ως μία από τις σημαντικότερες καταναλωτικές αγορές, μπόρεσε να επιστρέψει στο πολύ υψηλό επίπεδο πριν από την πανδημία. Επιπλέον , περιοχές της Κεντρικής Ασίας όπως το Καζακστάν και η Ουκρανία έχουν αναπτύξει μια δυναμική που αντισταθμίζει εν μέρει την απώλεια της Ρωσίας. Οι ΗΠΑ, που ήταν ήδη πολύ δημοφιλείς πέρυσι, συγκαταλέγονται επίσης στις 10 κορυφαίες χώρες επισκεπτών.

Σε κατ’ ιδίαν συζητήσεις, πολλοί εκθέτες επιβεβαίωσαν την εντύπωσή ότι η Τετάρτη και η Πέμπτη ήταν οι ημέρες με τους περισσότερους επισκέπτες. Η Τρίτη, κατά την οποία πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά το PressDay, ήταν σχετικά ήσυχη. Μάλλον υπήρχαν αρκετοί παράγοντες για αυτό – π.χ. η απεργία των σιδηροδρόμων που μόλις πρόσφατα έληξε και τα  Ambiente, Christmasworld και Creativeworld στη Φρανκφούρτη, που εξακολουθούσαν να λειτουργούν ταυτόχρονα, ήταν κρίσιμα.

Υπήρχε ένα θέμα που κανένας επισκέπτης δεν μπορούσε να αγνοήσει. Πολλοί κατασκευαστές παρουσίασαν προϊόντα ειδικά σχεδιασμένα για τα λεγόμενα Kidults. Η έκθεση παιχνιδιών επικεντρώθηκε στην ομάδα-στόχο ενηλίκων με τη νέα ειδική περιοχή «Life’s a Playground – Toys for Kidsters, Kidults & Co.» , μια διεθνή μελέτη και διαλέξεις ειδικών προκειμένου να προσφέρει στο εμπόριο πολλά υποσχόμενες ιδέες για το μέλλον. «Γνωστοί εκθέτες όπως η Mattel έχουν ασχοληθεί με το «Kidults» σε μεγάλο βαθμό. Αλλά και τα στοιχεία αγοράς από την εταιρεία έρευνας αγοράς Circana δείχνουν ότι έχουμε αιχμαλωτίσει το πνεύμα των καιρών», τονίζει ο Christian Ulrich.

Ο Sebastian Trischler, Αντιπρόεδρος και Διευθυντής της Mattel DACH, σχολιάζει: «Το κίνημα Kidult γνώρισε ταχεία ανάπτυξη και η Mattel ήταν ένας από τους πρώτους παρόχους σε αυτόν τον τομέα που δημιούργησε ένα χαρτοφυλάκιο πολλών γενεών και απήχησε επίσης στους ενήλικες θαυμαστές».

Το νέο LicenseLounge χρησίμευσε ως σημείο επαφής για όλα τα θέματα που σχετίζονται με την επιχείρηση αδειοδότησης . Σε συνεργασία με το Brandmate, το Licensing International και το Licensing Magazine, βρισκόταν στο Hall 12.0 και περιλάμβανε μια περιοχή δικτύωσης καθώς και το LicenseTalks, το οποίο μετέδιδε την τεχνογνωσία αδειοδότησης. Το  Toy Business Forum στο Hall 3A είχε συνολικά 22 παρουσιάσεις σχετικά με τις τρέχουσες γνώσεις λιανικής . Καθημερινά από τις 13:00 έως τις 16:00, οι ειδικοί έδιναν διαλέξεις με θέματα όπως: «Παιδιά», «Αειφορία», «Τάσεις», «Διαδικτυακό μάρκετινγκ», «Ψηφιοποίηση» και «AI».

Σύμφωνα με τους διοργανωτές , το 84% των εκθετών (2023: 83%) σχεδιάζει να συμμετάσχει ξανά στη Spielwarenmesse. Η επόμενη έκδοση της έκθεσης θα πραγματοποιηθεί μεταξύ Τρίτη 28 Ιανουαρίου και Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2025.

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου
Share Tweet Email