Home » Έκθεση γαλλικής αγοράς παιχνιδιών 2023 – στο -5,5% υποχώρησαν οι πωλήσεις αγγίζοντας τον ευρωπαϊκό μέσο όρο 

Έκθεση γαλλικής αγοράς παιχνιδιών 2023 – στο -5,5% υποχώρησαν οι πωλήσεις αγγίζοντας τον ευρωπαϊκό μέσο όρο 

Από OPS Publications
15/02/2024

Έκθεση γαλλικής αγοράς παιχνιδιών 2023 | Στο -5,5% υποχώρησαν οι πωλήσεις αγγίζοντας τον μέσο όρο της Ε.Ε.

LOGOS ET_CRT S

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας του Toy Influence η γαλλική αγορά παιχνιδιών άγγιξε τα 4,3 δισεκατομμύρια ευρώ το 2023.  Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η γαλλική αγορά παιχνιδιών υποχώρησε -5,2% πωλήσεις (αξίες)  το 2023 και -8% σε όγκο. Αυτή είναι μια παρόμοια εικόνα με αυτή των αγορών παιχνιδιών της Γερμανίας και του Ηνωμένου Βασιλείου, που και οι δύο παρουσίασαν πτώση της τάξης του -5%.

Η αγορά βρισκόταν σε σταθερή πτώση καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους – κινούνταν στο -4% στα τέλη Ιουλίου και στα τέλη Σεπτεμβρίου, ενώ  οι χριστουγεννιάτικες πωλήσεις δεν ήταν αρκετές για να αναστρέψουν την κατάσταση. Συνολικά, η γαλλική αγορά παιχνιδιών αξίζει τώρα 4,3 δισεκατομμύρια ευρώ (χάνοντας περίπου 220 εκατομμύρια ευρώ το 2023).

Ένας από τους παράγοντες πίσω από την πτώση των πωλήσεων είναι ο πληθωρισμός, ο οποίος ήταν ισχυρός – αυξήθηκε +4,9% το 2023 μετά από άνοδο +5,2% το 2022. Στον τομέα των παιχνιδιών, ο πληθωρισμός ήταν χαμηλότερος λόγω του μεγάλου ποσοστού εκπτώσεων. Ωστόσο, οι πελάτες ήταν επιλεκτικοί και προσεκτικοί και τελικά αγόρασαν λιγότερα παιχνίδια συνολικά.

Επιπλέον, το ποσοστό γεννήσεων στη Γαλλία έχει μειωθεί σημαντικά (-6,6% το 2023) στις 678.000. Αυτός είναι ο χαμηλότερος αριθμός από τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο και συμβάλλει σε μια συνολική πτώση σχεδόν -20% τα τελευταία 13 χρόνια.

Οι κατηγορίες με τις καλύτερες επιδόσεις ήταν οι Strategic Trading Cards (+10%), Interactive Plush (+23%), Cards (+13%), Building (+2%) και Figurines Προσχολικής ηλικίας (+13%). Το Electronic Junior, το Plush και το Games & Puzzles αυξήθηκαν επίσης το 2023. Το Kidults είναι ένα αναπτυσσόμενο τμήμα – αυτός ο τομέας αυξήθηκε +7%, στο 28% των παγκόσμιων πωλήσεων.

Όσον αφορά τα κανάλια διανομής, το μερίδιο αγοράς των Υπεραγορών εξακολουθεί να μειώνεται (-10%), όπως και των Αλυσίδων (-9%). Τμήματα που δεν αφορούν τρόφιμα, όπως τα παιχνίδια, δεν αποτελούν πλέον προτεραιότητα. Ωστόσο, οι Specialists κερδίζουν μερίδιο αγοράς και πλέον αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 40% της αγοράς. Οι αλυσίδες παιχνιδιών είναι -3% και τα πολλά μεμονωμένα φυσικά καταστήματα στο  +3%. Οι διαδικτυακές πωλήσεις μειώθηκαν -5%, αντιμετωπίζοντας δεύτερη συνεχόμενη χρονιά πτώσης. Η Amazon παραμένει ο ηγέτης της αγοράς.

Τα προϊόντα με άδεια χρήσης είχαν μια καλή χρονιά για άλλη μια φορά, χάρη σε μερικές δυνατές κυκλοφορίες στο box office. Τα αδειοδοτημένα εμπορεύματα αντιπροσώπευαν το 26% των συνολικών πωλήσεων παιχνιδιών. Οι κορυφαίες άδειες στη Γαλλία είναι τα Pokémon, Paw Patrol, Barbie, Marvel και Harry Potter. Η Barbie σημείωσε ώθηση τον Αύγουστο, μετά την κυκλοφορία της ταινίας, ενώ οι Gabby’s Dolls House, Disney 100, Pokémon και Lilo & Stitch είχαν καλή απόδοση.

Οι προκλήσεις παραμένουν για το 2024, καθώς οι καταναλωτικοί προϋπολογισμοί θα δεχτούν περαιτέρω πίεση από τις υψηλότερες τιμές ενέργειας και τον πληθωρισμό, ενώ το επιχειρηματικό κόστος, όπως τα εμπορευματοκιβώτια (οι τιμές μεταφοράς έχουν διπλασιαστεί από τον Νοέμβριο) και τα έξοδα λειτουργίας των χώρων λιανικής, εξακολουθούν να αυξάνονται.

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου
Share Tweet Email