Home » Η LEGO εγκαινιάζει την καμπάνια “The More Than Perfect/The Language of Play”  που στοχεύει να αμφισβητήσει ξεπερασμένους κοινωνικούς κανόνες 

Η LEGO εγκαινιάζει την καμπάνια “The More Than Perfect/The Language of Play”  που στοχεύει να αμφισβητήσει ξεπερασμένους κοινωνικούς κανόνες 

Από OPS Publications
07/03/2024

Η LEGO εγκαινιάζει την καμπάνια “The More Than Perfect/The Language of Play” που στοχεύει να αμφισβητήσει ξεπερασμένους κοινωνικούς κανόνες

LOGOS ET_CRT S

Σύμφωνα με μια νέα μελέτη που ανατέθηκε από τον The LEGO Group και διεξήχθη από τον Edelman DXI, μια έρευνα σε περισσότερους από 61.000 γονείς και παιδιά ηλικίας 5-12 ετών σε 36 χώρες διαπίστωσε ό,τι τα κορίτσια αισθάνονται πίεση από την ηλικία των 5 ετών και πιστεύουν ότι τα αγόρια λαμβάνουν μεγαλύτερη αναγνώριση για τη δημιουργικότητά τους.

Η μελέτη δείχνει ότι το 76% των νεαρών κοριτσιών έχουν δημιουργική αυτοπεποίθηση, αλλά καθώς μεγαλώνουν, το 66% όλων των κοριτσιών ανησυχούν μήπως μοιραστούν τις ιδέες τους, σε συνδυασμό με την ιδέα της τελειομανίας και το άγχος γύρω από το να κάνουν ένα λάθος. Περίπου το 71% των γονέων που συμμετείχαν στην έρευνα συμφωνεί ότι το βάρος και οι πιέσεις της τελειομανίας είναι πιθανό να εμποδίζουν τα κορίτσια να αναπτύξουν και να μοιραστούν τις δημιουργικές τους ιδέες.

Τα ευρήματα δείχνουν ότι υπάρχει μια σημαντική κοινωνική προκατάληψη που επηρεάζει δυσανάλογα τα κορίτσια όσον αφορά τη γλώσσα που χρησιμοποιούν οι ενήλικες. Η κοινωνία έχει επτά φορές περισσότερες πιθανότητες να χρησιμοποιήσει τους όρους “γλυκό”, “όμορφο”, “χαριτωμένο” για τα κορίτσια, ενώ τα αγόρια είναι δύο φορές πιο πιθανό να ακούσουν “γενναίοι”, “ψαγμένοι”, “ιδιοφυείς” και “καινοτόμο.”

Ως αποτέλεσμα της  παγκόσμιας έρευνας αυτής, ο Όμιλος LEGO ξεκίνησε μια καμπάνια που προσπαθεί να ενθαρρύνει τη δημιουργική έκφραση στα κορίτσια και να αλλάξει τη γλώσσα που χρησιμοποιούν οι ενήλικες όταν μιλούν στα παιδιά. Το πρόγραμμα The More Than Perfect/The Language of Play στοχεύει να αμφισβητήσει ξεπερασμένους κοινωνικούς κανόνες αναδεικνύοντας τον ρόλο και τη δύναμη του παιχνιδιού στην απελευθέρωση της δημιουργικότητας των κοριτσιών.

Πιο συγκεκριμένα, η ομάδα της LEGO έχει σχεδιάσει μια ταινία μικρού μήκους και παράλληλα έναν  οδηγό 10 βημάτων  που υπογραμμίζει πώς η προσαρμογή της γλώσσας μπορεί να οδηγήσει σε ένα πιο φωτεινό, πιο δημιουργικό μέλλον για τα κορίτσια. Η μικρού μήκους ταινία More Than Perfect αναδεικνύει τις ατελείωτες δημιουργικές δυνατότητες που μπορούν να αξιοποιήσουν τα κορίτσια όταν ενθαρρύνονται να παίξουν χωρίς περιορισμούς.

Εκτός από τον οδηγό και την ταινία, το The LEGO Group παρουσίασε μια σειρά από δωρεάν εργαστήρια δημιουργικότητας σε επιλεγμένα καταστήματα LEGO και διαδικτυακά στο lego.com για παιδιά ηλικίας 6 ετών και άνω. Τα εργαστήρια αυτα επικεντρώνονται στην ψυχαγωγία, το χώρο, το παιχνίδι, τα όνειρα και τη φαντασία. Το νέο περιεχόμενο που αναπτύχθηκε από την Peppy Agency, δημιουργήθηκε για να προσελκύσει τα παιδιά με την ιδέα της δημιουργικής αυτοπεποίθησης, θα κυκλοφορήσει στο LEGO Life τον επόμενο μήνα.

Το σύστημα LEGO στο Play θα επισημανθεί επίσης ως πηγή δημιουργικής ενθάρρυνσης. Σύμφωνα με τη μελέτη, το σύστημα LEGO στο παιχνίδι εκτιμάται ιδιαίτερα από τα κορίτσια ως μια λεωφόρος για πειραματισμούς. Ενώ πάνω από το 82% των κοριτσιών αναγνωρίζουν το LEGO ως πηγή που τα βοηθά να εκφράσουν τη δημιουργικότητα, να αγνοούν την τελειότητα και να ξεπερνούν τα λάθη, περίπου το 61% των γονέων πιστεύουν ότι το LEGO θεωρείται πιο σχετικό με τα αγόρια από τα κορίτσια.

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου
Share Tweet Email