Home » US-Toy-Association | Το θέμα της βιωσιμότητας γίνεται όλο και πιο σημαντικό για τους καταναλωτές 

US-Toy-Association | Το θέμα της βιωσιμότητας γίνεται όλο και πιο σημαντικό για τους καταναλωτές 

Από OPS Publications
08/03/2024

US-Toy-Association | Το θέμα της βιωσιμότητας γίνεται όλο και πιο σημαντικό για τους καταναλωτές

Οι σημερινοί καταναλωτές θεωρούν όλο και περισσότερο τη βιωσιμότητα ως κρίσιμο παράγοντα στις αγοραστικές τους συνήθειες, ειδικά όταν πρόκειται για τα προϊόντα των παιδιών τους.

Σύμφωνα με έρευνα της Ένωσης Παιχνιδιών των ΗΠΑ σε 1.000 γονείς στις ΗΠΑ το 2023, το 45% των γονέων κάτω των 40 ετών δήλωσε ότι λαμβάνει υπόψη τον περιβαλλοντικό αντίκτυπό του όταν αγοράζει ένα παιχνίδι.

Η Ένωση Παιχνιδιών χαρακτήρισε το “Eco-Lasting Play” ως μία από τις κορυφαίες τάσεις παιχνιδιών για το 2024, για αυτό και οι κατασκευαστές παιχνιδιών, φέτος, θα ακολουθήσουν  μια ολιστική προσέγγιση βασισμένη στις αξίες των καταναλωτών. «Εκτός από τα βιώσιμα υλικά, η φιλική προς το περιβάλλον συσκευασία και οι ηθικές διαδικασίες παραγωγής γίνονται όλο και πιο σημαντικές για τους απαιτητικούς αγοραστές.

Επίσης, τα παιχνίδια που έχουν σχεδιαστεί για να διαρκούν περισσότερο αυξάνονται ραγδαία σε δημοτικότητα», δήλωσε η Kristin Morency Goldman, ανώτερη διευθύντρια στρατηγικών επικοινωνιών στη The Toy Association. «Αυτή η διπλή εστίαση στη βιώσιμη κατασκευή και στα προϊόντα υψηλής ποιότητας είναι που όχι μόνο θα οδηγήσει σε μια πιο βιώσιμη βιομηχανία, αλλά θα συμβάλει επίσης στη δημιουργία ενός πιο πράσινου μέλλοντος για τις επόμενες γενιές».

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου
Share Tweet Email