Ίσως σας ενδιαφέρει
Περισσότερα στην κατηγορία
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
Σε μια παγκόσμια αγορά παιχνιδιών που μειώθηκε το 2023 κατά 7%, η Lego ανέφερε χθες ότι οι καταναλωτικές της πωλήσεις αυξήθηκαν 4% (65,9 δισεκατομμύρια δολάρια ), λόγω της ισχυρής ανάπτυξης στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη η οποία αντισταθμίστηκε από την πτώση στην Κίνα λόγω του δύσκολου οικονομικού περιβάλλοντος.
Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Lego, Niels Christiansen δήλωσε ότι αναμένει ότι η οικογενειακή εταιρεία θα μπορούσε να συνεχίσει να ξεπερνά την παγκόσμια αγορά, προσθέτοντας ότι αναμένει μονοψήφια αύξηση πωλήσεων φέτος παρά τις συνεχιζόμενες όχι καλές προβλέψεις για τον κλάδο.
Η Lego παρουσίασε επίσης αυξημένα 2% συνολικά έσοδα, που περιλαμβάνουν πωλήσεις σε λιανοπωλητές, ενώ τα καθαρά κέρδη ήταν μειωμένα, στα $13,1 δισ. το 2023 σε σύγκριση με τα $13,8 δισ. του 2022.
Η εταιρεία τα τελευταία 3-4 χρόνια έχει επενδύσει σημαντικά στην επέκταση της παραγωγικής ικανότητας και στο άνοιγμα νέων καταστημάτων. Πέρυσι, άνοιξε 147 νέα καταστήματα, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των καταστημάτων της σε όλο τον κόσμο σε πάνω από 1.000. Περισσότερα από τα μισά νέα ανοίγματα ήταν στην Κίνα, όπου ο αριθμός των καταστημάτων ξεπερνά πλέον τα 500.
Το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας ήταν το μεγαλύτερο όλων των εποχών με 780 προϊόντα σχεδιασμένα για λάτρεις όλων των ηλικιών και ενδιαφερόντων. Όπως και τα προηγούμενα χρόνια, τα νέα προϊόντα αντιπροσώπευαν περίπου το 50 τοις εκατό του χαρτοφυλακίου.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα