Home » Το Licensing for Retail Day αποκάλυψε τις τάσεις και τις προκλήσεις για την αδειοδότηση το 2023

Το Licensing for Retail Day αποκάλυψε τις τάσεις και τις προκλήσεις για την αδειοδότηση το 2023

Από OPS Publications
14/03/2024

Το Licensing for Retail Day αποκάλυψε τις τάσεις και τις προκλήσεις για την αδειοδότηση το 2023

LOGOS ET_CRT S

Διοργανώθηκε την περασμένη εβδομάδα, το Licensing for Retail Day στο Convene του Λονδίνου για δεύτερη χρονιά, καλωσορίζοντας 240 επαγγελματίες αδειοδότησης και έναν αριθμό ρεκόρ 114 λιανοπωλητών. Το Licensing for Retail Day συγκέντρωσε διάφορους εμπόρους λιανικής και άλλους που ήθελαν να μάθουν περισσότερα σχετικά με την αδειοδότηση επωνυμίας και πώς να μεταφέρουν τα προγράμματα αδειοδότησης στο επόμενο επίπεδο.

Η εκδήλωση άγγιξε τις καταναλωτικές τάσεις, την παιδική κουλτούρα, τη σημασία της αδειοδότησης για τους καταναλωτές και την αυξημένη έμφαση στις οικογενειακές γιορτές και ορόσημα. Ο Rory Partis, σκηνοθέτης, UK toys and Euro toys, Circana, τόνισε τις αναξιοποίητες δυνατότητες της αγοράς των υπερηρώων, των σπορ, των manga και των anime. Ο Ben Roberts, διευθυντής περιεχομένου, EMEA, License Global μίλησε για τις γενικευμένες τάσεις που λαμβάνουν χώρα στην καταναλωτική αγορά που οδηγούν τη δραστηριότητα στην αδειοδότηση επωνυμίας, ιδιαίτερα στα βιντεοπαιχνίδια, τα τρόφιμα, τη μόδα, το fandom και την παιδική κουλτούρα.

Στα πλαίσια της διοργάνωσης , περισσότερα από 60 μέλη της κοινότητας λιανικών πωλήσεων  – που δραστηριοποιούνται  σε παιχνίδια και ψυχαγωγία, ρούχα, δώρα και αξεσουάρ, είδη σπιτιού και αθλήματα – ερωτήθηκαν για την  πορεία των πωλήσεων τους το 2023, αποκαλύπτοντας το ποσοστό των πωλήσεών τους σε αδειοδοτημένα ή επώνυμα προϊόντα:

  • 0-25%: (42% των ερωτηθέντων)
  • 26-50%: (21%)
  • 51-75%: (13%)
  • 76-100%: (15%)
  • Δεν ξέρω: (6%)

Από τους ερωτηθέντες, το 52% σημείωσε ότι ο αριθμός των καταναλωτικών προϊόντων με άδεια επωνυμίας που προσφέρονται στο κατάστημα λιανικής τους θα αυξηθεί, ενώ το 28% θα παραμείνει ο ίδιος. Μόνο το 3% πίστευε ότι θα μειωθεί, ενώ το υπόλοιπο 11% παρέμεινε αβέβαιο για το τι θα συμβεί.

Πολλοί από τους λιανοπωλητές αρχίζουν να κατανοούν και να εκτιμούν τα οφέλη της αδειοδότησης επωνυμίας, με το 19% να ελπίζει να αυξήσει το ποσοστό των πωλήσεων προϊόντων από προϊόντα με άδεια χρήσης. Όταν ρωτήθηκε για τα οφέλη της αδειοδότησης επωνυμίας, το 33% θεώρησε ότι θα μπορούσε να αυξήσει την ποικιλομορφία στις κατηγορίες, ενώ το 26% είπε ότι βοήθησε στην απόκτηση νέων πελατών και το 19% ανέφερε αυξημένη αφοσίωση πελατών. 

Σχετικά με τις επωνυμίες με τις οποίες οι έμποροι λιανικής ήταν πιο ενθουσιασμένοι και ενδεχομένως να συνεργαστούν (εάν ήδη δεν συνεργάζονται) στο μέλλον, οι 10 μάρκες που αναφέρθηκαν πιο συχνά περιελάμβαναν Disney, Harry Potter, Hello Kitty, Netflix, Paddington, Peppa Pig, Squishmallows, Stitch, Transformers και Universal.

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου
Share Tweet Email