Home » Στην αγορά των παιδικών παιχνιδιών για ενήλικες στοχεύει η Lego 

Στην αγορά των παιδικών παιχνιδιών για ενήλικες στοχεύει η Lego 

Από OPS Publications
18/04/2024

Στην αγορά των παιδικών παιχνιδιών για ενήλικες στοχεύει η Lego

Οι εποχές που τα παιχνίδια που έμοιαζαν με τούβλα της Lego προορίζονταν μόνο για παιδιά, έχουν περάσει. Τώρα, οι ενήλικες είναι εξίσου ενθουσιώδεις συλλέκτες των πολύχρωμων σετ από τούβλα της Δανέζικης εταιρείας — και η Lego δεσμεύεται για να αναπτυχθεί πάνω σε αυτόν τον τομέα.

“Αποφασίσαμε να επικεντρωθούμε στους ενήλικες γιατί συνειδητοποιήσαμε ότι είχαμε μια πολύ μεγαλύτερη ευκαιρία από ό,τι αξιοποιούσαμε”, είπε η Τζούλια Γκόλντιν, επικεφαλής προϊόντων και μάρκετινγκ της Lego, στη Wall Street Journal .

Το 2020, η Lego κυκλοφόρησε την κατηγορία της για ενήλικες, η οποία μπορεί να υπερηφανεύεται για μεγάλα (και πιο ακριβά) σύνολα. Σε περίπου τέσσερα χρόνια, η συλλογή της Lego για ενήλικες επεκτάθηκε σε 142 σετ—περίπου το 15% των συνολικών σετ που διατίθενται στις ΗΠΑ Δεν είναι σαφές πόσοι από τους καταναλωτές της Lego είναι ενήλικες. Οι ενήλικες, που κατά τα άλλα ένιωθαν αμήχανα να αγοράσουν Lego για τον εαυτό τους, έκτοτε έλκονται προς τη μάρκα με τη νέα σήμανση «18+», είπε η Lego.

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου
Share Tweet Email