Ίσως σας ενδιαφέρει
Περισσότερα στην κατηγορία
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
Όπως τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, «η δύσκολη στρατηγική επιλογή, καθημερινής μείωσης των τιμών στα καταστήματα JUMBO, μέσα σ’ ένα ανασφαλές διεθνές περιβάλλον, με άφθονες πληθωριστικές αφορμές, τελικά αποδίδει καρπούς και βρίσκει πλέον αρκετούς μιμητές. Οι καταναλωτές ανταποκρίθηκαν στην πολιτική του Ομίλου, που επέβαλε αποκλιμάκωση των τιμών σε χιλιάδες κωδικούς προϊόντων και συνεχίζει αποκλείοντας από τα ράφια αδικαιολογήτως υπερτιμολογημένα είδη, οδηγώντας σε αύξηση του όγκου των πωλήσεων σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται ο Όμιλος».
Τα οικονομικά αποτελέσματα :
Επίσης επισημαίνει ότι «παρότι οι ενδείξεις πωλήσεων και κερδοφορίας είναι αισιόδοξες μέχρι και σήμερα, λόγω της ρευστότητας του πολέμου στη Μέση Ανατολή η διοίκηση θα επανεξετάσει τις εκτιμήσεις της για το σύνολο του 2024 με την ανακοίνωση των πωλήσεων του Απριλίου, οι οποίες αποτυπώνουν τα τέσσερα
Οι πωλήσεις του πρώτου Τριμήνου του 2024
Οι πωλήσεις του Ομίλου JUMBO κατά τον Μάρτιο 2024, εμφανίζονται αυξημένες κατά 17% περίπου σε σχέση με τον αντίστοιχο περσυνό μήνα κυρίως λόγω της εποχικότητας των πωλήσεων σε Ελλάδα και Κύπρο όπου ο εορτασμός των Αποκριών φέτος ήταν στις 17 Μαρτίου (26 Φεβρουαρίου πέρυσι).
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα