Home » Η Crayola εγκαινιάζει καμπάνια για τη δημιουργικότητα 

Η Crayola εγκαινιάζει καμπάνια για τη δημιουργικότητα 

Από OPS Publications
25/04/2024

Η Crayola εγκαινιάζει καμπάνια για τη δημιουργικότητα

LOGOS ET_CRT S

Η Crayola ξεκίνησε την νέα της καμπάνια για τη δημιουργικότητα. Κατά τη διάρκεια της καμπάνιας, η Crayola επανενώνει ενήλικες με τα έργα τέχνης που δημιούργησαν ως παιδιά. Ξεκινώντας ενόψει της Παγκόσμιας Ημέρας Δημιουργικότητας και Καινοτομίας του ΟΗΕ στις 21 Απριλίου, θα περιλαμβάνει μια σειρά ταινιών μικρού μήκους με τίτλο Stay Creative. Η ταινία περιλαμβάνει τρεις ενήλικες που συμμετείχαν στο καλλιτεχνικό πρόγραμμα Crayola ως παιδιά. Επανενώνονται με τις δημιουργίες τους και συζητούν τη δημιουργικότητα στη ζωή τους και πώς καλλιεργούν τη δημιουργικότητα στη ζωή των παιδιών τους.

Ως μέρος της πρωτοβουλίας Stay Creative, η Crayola ελπίζει ότι το κοινό μπορεί να βοηθήσει στην επανένωση 50 έργων τέχνης με τους νόμιμους ιδιοκτήτες τους. Η Crayola θα δημοσιεύσει εικόνες της τέχνης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με στόχο να δημιουργήσει περισσότερες εγκάρδιες συναντήσεις και συζητήσεις σχετικά με την αξία της δημιουργικότητας. Τα 50 κομμάτια αποτελούν μέρος του πρώτου κύματος, καθώς η Crayola ελπίζει να επιστρέψει και τα 1.000 έργα τέχνης που ήταν αποθηκευμένα στα αρχεία της κάποτε, της μεγαλύτερης συλλογής παιδικών έργων τέχνης.

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου
Share Tweet Email