
Με την καμπάνια «Δημιουργικότητα στα χέρια σου», η Faber-Castell θέλει να ενθαρρύνει τους ανθρώπους να αναπτύξουν τη δική τους ικανότητα έκφρασης και να δείξουν ότι η δημιουργικότητα μπορεί να έχει πολλές μορφές και πτυχές.
Με τα υψηλής ποιότητας και καινοτόμα προϊόντα της για ζωγραφική, σχέδιο και γραφή, η Faber-Castell θέλει να παρακινήσει τους ανθρώπους να εκφράσουν τη δημιουργικότητα και την ατομικότητά τους. Όλοι οι άνθρωποι είναι δημιουργικοί με τον δικό τους τρόπο. Αλλά δεν το γνωρίζουν όλοι αυτό. Επιπλέον, υπάρχουν κοινωνικοί κανόνες και αισθητικές προσδοκίες που εμποδίζουν πολλούς να αναπτύξουν τις δημιουργικές τους δυνατότητες.
Η Faber-Castell έχει ήδη επιδείξει την προώθηση της δημιουργικότητας ως σημαντικό μέλημα και βασικό μέρος της αποστολής της μέσω της συνεργασίας με καλλιτέχνες, πολυάριθμων έργων κοινωνικής αειφορίας σε σχολεία και νηπιαγωγεία και ιδρύοντας τη δική της ακαδημία. Η «Δημιουργικότητα στα χέρια σας» υποστηρίζει τώρα αυτή τη δέσμευση με δυνατά οπτικά και συναισθηματικά μηνύματα. Η εταιρεία δίνει τη στρατηγική εστίαση στη δημιουργία επωνυμίας και ταυτόχρονα θέλει να αναπτύξει περαιτέρω το μάρκετινγκ προϊόντων. Ως δια βίου συνεργάτης, η Faber-Castell μπορεί να παρουσιάσει το ευρύ χαρτοφυλάκιο προϊόντων της για μια ποικιλία ομάδων-στόχων – από παιδιά έως καλλιτέχνες.
Από τον Μάιο του 2024, η καμπάνια θα αναπτυχτεί σε τρεις φάσεις παγκοσμίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στα σημεία πώλησης και σε άλλα κανάλια ενώ θα συνοδεύεται από στοχευμένες δραστηριότητες εσωτερικής επικοινωνίας. Οι ομάδες-στόχοι είναι κυρίως καταναλωτές, πελάτες και εργαζόμενοι.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα




