Home » Το Minecraft γιορτάζει τα 15 του χρόνια με πολλές νέες συνεργασίες αδειοδότησης 

Το Minecraft γιορτάζει τα 15 του χρόνια με πολλές νέες συνεργασίες αδειοδότησης 

Από OPS Publications
16/05/2024

Το Minecraft γιορτάζει τα 15 του χρόνια με πολλές νέες συνεργασίες αδειοδότησης

LOGOS ET_CRT S

Φέτος, το Minecraft γιορτάζει την 15η επέτειό του. Από το ντεμπούτο του το 2009 το Minecraft έφτασε  σε πάνω από 300 εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως και ένα τρισεκατομμύριο προβολές στο YouTube, αυτό που ξεκίνησε ως παιχνίδι και πλατφόρμα δημιουργικής έκφρασης έχει εξελιχθεί σε ένα αειθαλές franchise ψυχαγωγίας, με κάθε χρόνο να προσφέρει νέα προϊόντα και συνεργάτες, ψυχαγωγικό περιεχόμενο, παιχνίδια, κι άλλα.

Ως μέρος των συνεχιζόμενων προσπαθειών επέκτασης της παγκόσμιας αδειοδότησης της Minecraft, η οποία έχει πλέον συνεργαστεί με περισσότερους από 180 δικαιοδόχους παγκοσμίως, νέα προϊόντα για τη μάρκα θα είναι σύντομα διαθέσιμα για πρώτη φορά στις κατηγορίες ομορφιάς και ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης.

Πιο συγκεκριμένα , η Mojang Studios έχει υπογράψει νέους συνεργάτες και προϊόντα, όπως Colgate (στοματική φροντίδα), PEZ (καραμέλες), Igloo (ψυγεία), Felt Right (διακόσμηση σπιτιού), Give and Go (κιτ για μπισκότα και δομή), Krusteaz ( Buck Wild Savory Snack Mix), βιβλία Bright Matter (βιβλία), Minecraft Go Gurt (γιαούρτι), Dynacraft (ποδήλατα), DK Children (Βιβλία). 

Επίσης, το Minecraft συνεργάστηκε με τη Walmart με επώνυμα προϊόντα από διάφορους συνεργάτες αδειοδότησης, συμπεριλαμβανομένης μιας συλλογής από την Justice , που περιλαμβάνει μια σειρά από, παντελόνια, αξεσουάρ, σετ ύπνου και μαγιό. 

Τέλος,  στις 4 Απριλίου 2025, οι Warner Bros. Pictures, Legendary Pictures, Vertigo Entertainment και Mojang Studios θα δουν την πρώτη τους μεταφορά ζωντανής δράσης του Minecraft στη μεγάλη οθόνη με το “A Minecraft Movie”. Η Mojang συνεργάζεται με τη Warner Bros. για να μεταφέρει αυτό το όραμα σε ένα πρόγραμμα αδειοδότησης και προώθησης πολλών κατηγοριών.

«Τα τελευταία τρία χρόνια, εργαζόμαστε ακούραστα για να ενισχύσουμε γρήγορα την επιχείρηση καταναλωτικών προϊόντων της Minecraft με φρέσκα και σχετικά προϊόντα, εστιάζοντας τις προσπάθειές μας στην επέκταση της κατηγορίας, στις σχέσεις με τους λιανοπωλητές και στη διεθνή ανάπτυξη μέσω των συνεργασιών μας με αντιπροσώπους με τις Retail Monster, CAA και Merchantwise. », λέει ο Federico San Martin, παγκόσμιος επικεφαλής, καταναλωτικά προϊόντα, Minecraft.

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου
Share Tweet Email