Ομάδες καταναλωτών έχουν καταθέσει καταγγελία κατά του κινεζικού διαδικτυακού λιανοπωλητή Temu στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και στις αρμόδιες αρχές σε πολλές χώρες της ΕΕ. Πιο συγκεκριμένα, η οργάνωση προστασίας των καταναλωτών Beuc (Η Beuc απαριθμεί 17 ομάδες καταναλωτών από 15 χώρες της ΕΕ που έχουν υποβάλει καταγγελίες στις αρμόδιες εθνικές αρχές τους) υπέβαλε καταγγελία σε ευρωπαϊκό επίπεδο υποστηρίζοντας πως : «Η διαδικτυακή αγορά Temu είναι γεμάτη τεχνικές χειραγώγησης που έχουν σχεδιαστεί για να κάνουν τους καταναλωτές να ξοδεύουν περισσότερα στην πλατφόρμα. Επιπλέον, η Temu συχνά αφήνει τους πελάτες στο σκοτάδι σχετικά με το από ποιον αγόρασαν τα προϊόντα. «Αυτή η έλλειψη ιχνηλασιμότητας εμποδίζει τους καταναλωτές να λάβουν μια τεκμηριωμένη απόφαση ή να γνωρίζουν εάν ένα προϊόν συμμορφώνεται με τους κανονισμούς ασφαλείας της ΕΕ».
Ο κινεζικός διαδικτυακός λιανοπωλητής Temu ανέφερε σχετικά με τους ισχυρισμούς: «Λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη την καταγγελία της Beuc και θα την εξετάσουμε προσεκτικά. Θα εργαστούμε για να διορθώσουμε τυχόν ελλείψεις.Δεσμευόμαστε να συμμορφωνόμαστε πλήρως με τους νόμους και τους κανονισμούς των αγορών στις οποίες δραστηριοποιούμαστε», δήλωσε εκπρόσωπος της Temu.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα