Home » Έκθεση της Circana για την παγκόσμια αγορά παιχνιδιών το διάστημα Ιανουάριος – Απρίλιος 2024 

Έκθεση της Circana για την παγκόσμια αγορά παιχνιδιών το διάστημα Ιανουάριος – Απρίλιος 2024 

Από OPS Publications
14/06/2024

Έκθεση της Circana για την παγκόσμια αγορά παιχνιδιών το διάστημα Ιανουάριος - Απρίλιος 2024

Σύμφωνα με την πρόσφατη (Ιανουάριος Απρίλιος 2024) έκθεση της Circana η οποία δημοσιεύτηκε στις 7 Ιουνίου, οι παγκόσμιες πωλήσεις παιχνιδιών έφτασαν τα 108,7 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024, σημειώνοντας πτώση 2% σε σχέση με το 2023. Όπως αναφέρει η έκθεση, οι μεμονωμένοι λιανοπωλητές (παγκοσμίως) έχουν δει εξαιρετικά διάσπαρτα αποτελέσματα από μονοψήφια ανάπτυξη έως και διψήφια πτώση. Η επιβράδυνση της πτώσης σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι ξεπέρασε τις ευρύτερες εκτιμήσεις στο λιανικό εμπόριο.

«Βρισκόμαστε σε μια μεταμορφωτική περίοδο σε όλους τους κλάδους λιανικής, καθώς οι καταναλωτές βάλλονται από τις υψηλές τιμές και διαχειρίζονται αναλόγως τους προϋπολογισμούς τους, και ενώ η βιομηχανία παιχνιδιών βιώνει αυτή την κατάσταση τόσο  η αυξανόμενη αγορά παιχνιδιών για ενήλικες όσο και η δύναμη δαπανών των νοικοκυριών με υψηλότερο εισόδημα, οδηγούν θετικές τάσεις τον κλάδο. Ωστόσο παραμένουν οι κίνδυνοι,  όπως το αυξανόμενο χρέος των νοικοκυριών, η επιβράδυνση της αύξησης του ΑΕΠ και η διακύμανση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών, οι οποίοι υποδεικνύουν πιθανές προκλήσεις. Εστιάζοντας στην καινοτομία και αντιμετωπίζοντας διαφορετικές ανάγκες των καταναλωτών, η βιομηχανία μπορεί να βρει την τάση να ευδοκιμήσει παρά το εξελισσόμενο οικονομικό περιβάλλον». Αναφέρει χαρακτηριστικά η έκθεση.

Τα βασικά σημεία :

  • Το τμήμα των ενηλίκων καταναλωτών, συνεχίζει να αυξάνεται με ενήλικες 18 ετών και άνω συνεισφέροντας περισσότερα από 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια στην αγορά το πρώτο τρίμηνο του 2024. Το περασμένο έτος, το 43% των ενηλίκων αγόρασαν ένα παιχνίδι για τον εαυτό τους και τα τελευταία δεδομένα Circana αποκαλύπτουν ότι η ομάδα ενηλίκων έχει ξεπεράσει το τμήμα των 3-5 ετών ως η πιο σημαντική ηλικιακή ομάδα για τη βιομηχανία παιχνιδιών.
  • Τα Squishmallows και οι Trading Cards (με μεγάλη έμφαση στα αθλήματα) κυριάρχησαν στα charts σε συνολικές πωλήσεις και νέα είδη κατά τους πρώτους τέσσερις μήνες του έτους. Τρεις μόνο κατηγορίες — Building Set, Explorative Toys και Vehicles — σημείωσαν αύξηση σε δολάρια από τις 11 Υπερκατηγορίες με τα LEGO Icons, το MGA’s Miniverse και το Monster Jam να πρωτοστατούν.

  • Εξετάζοντας τα συνολικά παιχνίδια με τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε ολόκληρο τον κλάδο για την περίοδο των τεσσάρων μηνών, το Squishmallows κυριάρχησε στη λίστα των 10 ειδών με τις μεγαλύτερες πωλήσεις. Πακέτο συλλεκτικών καρτών για τα 10 κορυφαία νέα είδη για το 2024 έως τον Απρίλιο, με μεγάλη έμφαση στα αθλήματα.

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου
Share Tweet Email