Ίσως σας ενδιαφέρει
Περισσότερα στην κατηγορία
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
Άμυνα απέναντι στο τεράστιο πρόβλημα της υπογεννητικότητας χτίζει η AS Company με είσοδο σε νέες δραστηριότητες –και μέσω εξαγορών– ενώ ταυτόχρονα δίνει έμφαση στην ανάπτυξη του portfolio των δικών της σημάτων, στην εξωστρέφεια και στην ενίσχυση του κωδικολογίου της με gadgets και προϊόντα που απευθύνονται σε περισσότερα ηλικιακά group.
Σημειώνεται ότι η AS Company βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με την ιταλική Artsana Spa, για την αντιπροσώπευση των σημάτων Chicco και Boppy, σε Ελλάδα και Κύπρο, καθώς και με την ολλανδική εταιρεία Maxi Miliaan BV (Dorel), όσον αφορά στα προϊόντα της με τα σήματα Bébé Comfort και Safety First, για την Ελλάδα. Μάλιστα έχει ήδη υπογράψει συμφωνητικό με την Β. & Μ. Σκαρμούτσος ΑΕ, που είναι αποκλειστική διανομέας σήμερα για την απόκτηση των αποθεμάτων που διατηρεί, έναντι 1,7 εκατ. ευρώ. Πλέον, η εταιρεία ανοίγει νέα κανάλια, αυτό του φαρμακείου μέσω της Chicco, όπου βρίσκεται στην τελική ευθεία απόκτησες των δικαιωμάτων αποκλειστικής διανομής στην Ελλάδα ενώ στόχο έχει να μπει και στα βιβλιοπωλεία.
Παρότι η εταιρεία δραστηριοποιείται σε μια αγορά που μικραίνει (79.000 γεννήσεις ετησίως έναντι 145.000 λίγα χρόνια πριν) ενισχύει τα μερίδιά της. Προκειμένου όμως να αμβλύνει τις μακροπρόθεσμες επιπτώσεις από τη δυσμενή εξέλιξη του δημογραφικού ζητήματος επεκτείνει το εκτόπισμά της πέραν από τις ηλικίες των 3-9 ετών, στις οποίες κυρίως απευθύνεται με τα προϊόντα της, στρεφόμενη σε επιτραπέζια παιχνίδια και gadgets για εφήβους και όχι μόνο. Τα επιτραπέζια παιχνίδια ήδη συμβάλλον με 2,5 εκατ. ευρώ έσοδα το χρόνο στον τζίρο της εταιρείας.
Ποντάροντας σε υψηλότερα περιθώρια κέρδους η AS Company δίνει έμφαση στα δικά της παιχνίδια εξ ου και ότι διαθέτει τμήμα έρευνας και ανάπτυξης για τη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων, τα οποία πλέον αντιπροσωπεύουν το 36% των πωλήσεών της. Στόχος της διοίκησης είναι τα επόμενα πέντε χρόνια τα δικά της παιχνίδια να αντιπροσωπεύουν το 50% του τζίρου, ενισχύοντας σημαντικά την κερδοφορία της, αφού το περιθώριο μεικτού κέρδους στα εν λόγω προϊόντα είναι 50%, ενώ στις διανομές τρίτων βρίσκεται κοντά στο 37%.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα