Ίσως σας ενδιαφέρει
Περισσότερα στην κατηγορία
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
Ο Όμιλος Lego και η Nike ανακοίνωσαν μια πολυετή συνεργασία που θα αναδείξει το δημιουργικό παιχνίδι και τον αθλητισμό, προσφέροντας νέες ευκαιρίες για παιδιά και οικογένειες σε όλο τον κόσμο. Μια πρόσφατη μελέτη της Lego Group αποκάλυψε ότι για το ένα τρίτο των παιδιών παγκοσμίως, ο χρόνος παιχνιδιού περιορίζεται σε μόλις τρεις ώρες την εβδομάδα και σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, μόνο ένα στα πέντε παιδιά έχει τη σωματική δραστηριότητα που χρειάζεται για να ευδοκιμήσει. Αυτή η ανακοίνωση αντικατοπτρίζει την κοινή δέσμευση του Ομίλου Lego και της Nike να επαναφέρουν τη δημιουργικότητα, τη διασκέδαση, τον αθλητισμό και τη φαντασία και να εμπνεύσουν, να δεσμεύσουν και να ενδυναμώσουν τα παιδιά σε όλο τον κόσμο.
Η δραστηριότητα της συνεργασίας ξεκινά το επόμενο έτος και θα φέρει μια σειρά από προϊόντα, περιεχόμενο και εμπειρίες που συνδυάζουν τη φαντασία των τούβλων Lego με το πνεύμα Just Do It της Nike για να προσκαλέσουν τα παιδιά στο παιχνίδι και τον αθλητισμό.
Ο Alero Akuya, Αντιπρόεδρος Ανάπτυξης Μάρκας στον Όμιλο Lego, δήλωσε: «Συνδυάζοντας τη δημιουργικότητα του παιχνιδιού Lego με την ενέργεια και το πάθος του αθλητισμού, θέλουμε να εμπνεύσουμε νέους τρόπους για τα παιδιά να παίζουν και να είναι δημιουργικά. Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα συνεργαστούμε με τη Nike σε αυτό το ταξίδι».
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα