Home » Η Circana αναφέρει ότι οι παγκόσμιες πωλήσεις παιχνιδιών έχουν σταθεροποιηθεί

Η Circana αναφέρει ότι οι παγκόσμιες πωλήσεις παιχνιδιών έχουν σταθεροποιηθεί

Από OPS Publications
12/09/2024

Η Circana αναφέρει ότι οι παγκόσμιες πωλήσεις παιχνιδιών έχουν σταθεροποιηθεί

LOGOS ET_OPC S

Σύμφωνα με την νέα έκθεση της Circana, η οποία εστιάζει στις λιανικές πωλήσεις της παγκόσμιας βιομηχανίας παιχνιδιών, στο πρώτο εξάμηνο του 2024, σε 12 παγκόσμιες αγορές (G12), συμπεριλαμβανομένης της Αυστραλίας, του Βελγίου, της Βραζιλίας, του Καναδά, της Γαλλίας, της Γερμανίας, της Ιταλίας, του Μεξικού, της Ολλανδίας, της Ισπανίας, του Ηνωμένου Βασιλείου και των Ηνωμένων Πολιτειών. Σε όλη την G12, οι πωλήσεις σε δολάρια μειώθηκαν κατά 1% από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο του 2024, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2023, στα 24,5 δις δολάρια, ενώ η μέση τιμή πώλησης ήταν στην ίδια τιμή με πέρυσι στα 11,57 δολάρια, σύμφωνα με την Υπηρεσία Παρακολούθησης Λιανικής της Circana.

Μέχρι στιγμής φέτος, τέσσερις από τις 11 σούπερ κατηγορίες παιχνιδιών που παρακολουθεί η Circana παρουσίασαν αύξηση πωλήσεων από έτος σε έτος εντός της G12. Τα σετ κτιρίων συνεχίζουν να είναι ο κύριος μοχλός πίσω από τις επιδόσεις του κλάδου με αύξηση πωλήσεων 20%, ακολουθούμενα από τα εξερευνητικά και άλλα παιχνίδια, με άνοδο 5%, και τα λούτρινα και οχήματα το καθένα να αυξάνεται κατά 1%.

Όπως αναφέρει το Box Office Mojo, τα παιχνίδια με άδεια χρήσης αντιπροσώπευαν το 32% της συνολικής αγοράς παιχνιδιών (πωλήσεις αξίας) το πρώτο εξάμηνο – δηλαδή πέντε ποσοστιαίες μονάδες υψηλότερα από την ίδια περίοδο το 2021– και οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 6% σε σύγκριση με το 2023.

Το Pokémon εξακολουθεί να βρίσκεται στην πρώτη θέση μεταξύ των κορυφαίων εμπορικών σημάτων και αδειών παγκοσμίως, ακολουθούμενο από τα Squishmallows (Jazwares), Star Wars (Disney), Marvel Universe (Disney) και Hot Wheels (Mattel).

Ωστόσο, τα πέντε κορυφαία ακίνητα αμφισβητούνται από καινοτόμες νέες και επεκτεινόμενες μάρκες που προσαρμόζονται στο συνεχώς μεταβαλλόμενο καταναλωτή. Τα πέντε κορυφαία ακίνητα που έχουν κερδίσει μέχρι στιγμής φέτος περιλαμβάνουν τα LEGO Icons, τα οποία απευθύνονται σε μεγαλύτερους καταναλωτές, την αθλητική άδεια NBA, τη νέα συλλεκτική σειρά Miniverse από την MGA Entertainment, το παιδικό καρτούν Bluey (BBC) και διάφορες επιτυχίες της Disney.

«Μετά από μια δύσκολη χρονιά το 2023, όταν ο πληθωρισμός άρχισε να επηρεάζει σοβαρά τις καταναλωτικές δαπάνες, η Circana με χαρά αναφέρει ότι οι πωλήσεις παιχνιδιών σταθεροποιήθηκαν το πρώτο εξάμηνο του 2024, τόσο σε αξία όσο και σε πωλήσεις, καθώς οι μέσες τιμές παραμένουν σταθερές με πέρυσι», δήλωσε ο Frédérique Tutt, σύμβουλος Global Toys Industry στη Circana. «Συνεχίζουμε να παρατηρούμε ισχυρή δυναμική με τους μεγαλύτερους καταναλωτές, ειδικά τους ενήλικες θαυμαστές και συλλέκτες που έχουν ανακαλύψει ξανά το παιχνίδι και ασχολούνται πολύ με την κατηγορία. Καθώς διανύουμε το δεύτερο εξάμηνο του έτους και προετοιμαζόμαστε για την περίοδο των γιορτών, αναμένουμε να δούμε περισσότερα νέα προϊόντα να κυκλοφορούν που θα προσφέρουν ενθουσιασμό στα παιδιά και τους ενήλικες. Η βιομηχανία θα συνεχίσει να κερδίζει έλξη σε κατηγορίες προϊόντων, όπως σετ κτιρίων, λούτριινα, ρομποτικά διαδραστικά κατοικίδια και συλλεκτικά αντικείμενα».

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου
Share Tweet Email