Ίσως σας ενδιαφέρει
Περισσότερα στην κατηγορία
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
Σύμφωνα με νέα στοιχεία που δημοσιεύει η Circana, τα αδειοδοτημένα παιχνίδια συνεχίζουν να έχουν καλύτερη απόδοση από τη συνολική αγορά παιχνιδιών το 2024 αφού αυξάνονται κατά 2,4%, οι πωλήσεις των παιχνιδιών με άδεια χρήσης στην Ευρώπη (ΕΕ5: Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία και Ηνωμένο Βασίλειο – Ιανουάριος-Ιούλιος 2024), σε αντίθεση με το σύνολο του κλάδου που σημείωσε πτώση κατά 3,1% κατά τους πρώτους επτά μήνες του τρέχοντος έτους. Τα αδειοδοτημένα παιχνίδια αντιπροσωπεύουν πλέον το 28,8% των συνολικών πωλήσεων παιχνιδιών στην ΕΕ5 με το μερίδιο της αδειοδότησης να αυξάνεται σε κάθε χώρα.
Η ώθηση αυτή, στα αδειοδοτημένα παιχνίδια, πραγματοποιήθηκε- εν’ μέρη- χάρη στη δημοτικότητα των μεγάλων αθλητικών γεγονότων αυτό το καλοκαίρι, συμπεριλαμβανομένων των πρωταθλημάτων ποδοσφαίρου UEFA (Euro 2024). Παράλληλα, τα παιχνίδια που προέρχονται από animé αντιπροσωπεύουν ακόμη μεγαλύτερο μερίδιο, με 5,8% των συνολικών πωλήσεων παιχνιδιών, και συμβάλλουν επίσης στην ανάπτυξη, σημειώνοντας αύξηση 8% από έτος σε έτος. Η αυξανόμενη δημοτικότητα των animé στην ευρωπαϊκή αγορά – όπου δεν είναι πλέον μια εξειδικευμένη κατηγορία – έχει διευκολυνθεί από τους γίγαντες ροής, το Netflix και το Amazon, και τις αποκλειστικές πλατφόρμες animé όπως το Crunchyroll. Οι κορυφαίες άδειες που κερδίζουν φέτος στην Ευρώπη είναι το UEFA National – European Cup, το Lilo & Stitch και η Mercedes Benz που δείχνουν το εύρος των αδειών που αγκαλιάζει η αγορά παιχνιδιών.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα