Home » Έρευνα “The Toy Association” |  Οι γονείς θα δώσουν προτεραιότητα στα παιχνίδια των παιδιών τους αυτές γιορτές παρακάμπτοντας τους συντηρητικούς προϋπολογισμούς

Έρευνα “The Toy Association” |  Οι γονείς θα δώσουν προτεραιότητα στα παιχνίδια των παιδιών τους αυτές γιορτές παρακάμπτοντας τους συντηρητικούς προϋπολογισμούς

Από OPS Publications
24/10/2024

Έρευνα “The Toy Association” | Οι γονείς θα δώσουν προτεραιότητα στα παιχνίδια των παιδιών τους αυτές γιορτές παρακάμπτοντας τους συντηρητικούς προϋπολογισμούς

LOGOS ET_CRT S

Οι γονείς θα δώσουν προτεραιότητα στα παιχνίδια των παιδιών τους για τις γιορτές αυτή τη σεζόν, τοποθετώντας τον προϋπολογισμό για την αγορά παιχνιδιών πάνω από τον οικογενειακό προϋπολογισμό, σύμφωνα με τα αποτελέσματα μιας έρευνας από το The Toy Association.

«Αν και ο πληθωρισμός έχει επιβραδυνθεί, οι καταναλωτές παραμένουν προσεκτικοί με τις δαπάνες. Αλλά η έρευνά μας δείχνει ότι οι γονείς εξακολουθούν να δίνουν προτεραιότητα σε αγορές που προκαλούν χαρά – και τίποτα δεν προκαλεί χαρά, τόσο στα παιδιά όσο και στους ενήλικες, όπως τα παιχνίδια», λέει η Adrienne Appell, εκτελεστική αντιπρόεδρος επικοινωνίας μάρκετινγκ στο The Toy Association.

Ενώ οι οικογένειες παραμένουν συντηρητικές και φέτος με τους προϋπολογισμούς τους συνολικά, όσον  αφορά την αγορά παιχνιδιών θα είναι πιο ελαστικές, αφού οι περισσότεροι γονείς (69%) είναι πρόθυμοι να περιορίσουν από αλλού τις δαπάνες. Οι μπαμπάδες είναι οι πιο ελαστικοί  (73%) και είναι πιο πρόθυμοι από τις μαμάδες (65%) να μειώσουν τις δαπάνες για άλλες ανάγκες εκτός από παιχνίδια.

Οι περισσότεροι γονείς (56%) θα αναζητήσουν φέτος την περίοδο των εορτών παιχνίδια που προάγουν την ψυχική, συναισθηματική και κοινωνική επιβράβευση. Οι νεότεροι γονείς θα αναζητήσουν βιώσιμα παιχνίδια, εξετάζοντας το πώς κατασκευάστηκε το παιχνίδι, πώς μπορεί να απορριφθεί και πόσο καιρό θα διαρκέσει.

Ένα μεγάλο ποσοστό (40%) γονέων ανησυχεί για παιχνίδια που αντιπροσωπεύουν διαφορετικές φυλές, κουλτούρες, ταυτότητες και ικανότητες. Τρεις στους πέντε γονείς (58%) δήλωσαν ότι έχουν αγοράσει παιχνίδια που βλέπουν τα παιδιά τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή τα έχουν μοιραστεί μετά από επιρροή κάποιου άλλου. Η μελέτη διαπίστωσε ότι αυτό είναι πιο κοινό μεταξύ των παιδιών δημοτικού σχολείου. 

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου
Share Tweet Email