Home » Η Pop Mart στοχεύει φέτος  σε μεγάλο άλμα εσόδων

Η Pop Mart στοχεύει φέτος  σε μεγάλο άλμα εσόδων

Από OPS Publications
14/11/2024

Η Pop Mart στοχεύει φέτος σε μεγάλο άλμα εσόδων

LOGOS ET_OPC S

Η Pop Mart ανακοίνωσε ετήσια αύξηση εσόδων κατά 120-125% για το τρίτο τρίμηνο του 2024, με την άνοδο 55-60% να προέρχεται από την ηπειρωτική Κίνα και 45-40% να προέρχονται από στις αγορές του εξωτερικού.

Αυτή η τροχιά υψηλής ανάπτυξης είναι εμφανής στα έσοδα της εταιρείας το 2023 ύψους 6,35 δισεκατομμυρίων γιουάν και στα έσοδα του πρώτου εξαμήνου του 2024 στα 4,56 δισεκατομμύρια γιουάν, αύξηση 62 % από το προηγούμενο έτος. Τα καθαρά κέρδη της, επίσης, έχουν σημειώσει αύξηση 90% από έτος σε έτος σε 1,02 δισεκατομμύρια γιουάν.

Η γρήγορη ανάπτυξη της εταιρείας συνάδει με την αναδυόμενη τάση της χώρας στην αγορά παιχνιδιών. Σύμφωνα με την Έκθεση για την Ανάπτυξη της Τάσης Βιομηχανίας Παιχνιδιών και Κινουμένων Σχεδίων της Κίνας (2024), που κυκλοφόρησε από την Κινεζική Ακαδημία Κοινωνικών Επιστημών και την China Animation Society, η βιομηχανία παιχνιδιών τάσης της Κίνας έχει δει σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 33%  τα τελευταία χρόνια. Παράλληλα, η παγκόσμια επέκταση της Pop Mart, που ξεκίνησε το 2018, συνέβαλε καθοριστικά στην ώθηση αυτής της ανάπτυξης.

Ο Wang Ning, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Pop Mart, έχει θέσει φιλόδοξους στόχους για την εταιρεία, στοχεύοντας σε έσοδα 10 δισεκατομμυρίων γιουάν (1,39 δισεκατομμύρια δολάρια) για ολόκληρο το έτος, με αναμενόμενο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης όχι λιγότερο από 60% και ανάπτυξη στο εξωτερικό όχι λιγότερο από 200 %.

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου
Share Tweet Email