Ίσως σας ενδιαφέρει
Περισσότερα στην κατηγορία
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
Στη Νυρεμβέργη πραγματοποιήθηκε χθες το πρωί η ετήσια συνέντευξη τύπου του κλάδου των παιδικών παιχνιδιών, όπου οι BVS, DVSI και Circana παρουσίασαν τα τρέχοντα δεδομένα και γεγονότα γύρω από τη βιομηχανία ενώ παράλληλα ανέπτυξαν τις προοπτικές για την χριστουγεννιάτικη σεζόν και για το επόμενο έτος 2025 στη Γερμανική αγορά παιχνιδιών, η οποία είναι σαφώς επηρεασμένη από την τεταμένη οικονομική κατάσταση.
Πιο συγκεκριμένα, για το τρέχον έτος (Ιανουάριος έως Οκτώβριος 2024), δαπανήθηκαν 71 εκατομμύρια ευρώ λιγότερα σε προϊόντα παιχνιδιών – μείωση των πωλήσεων κατά -3%. Το Hypermarkt και τα άλλα κανάλια πωλήσεων αναπτύχθηκαν αρνητικά το τρέχον έτος. Ωστόσο, τα θετικά σήματα προέρχονται από το κανάλι πωλήσεων Specialist & Generalist. Εδώ οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 7 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, ποσοστό που αντιστοιχεί σε αύξηση πωλήσεων + 1%. Η μέση τιμή αγοράς μειώθηκε ελαφρά από τον Ιανουάριο έως τον Οκτώβριο του 2024 και τώρα είναι 13,58 € (-1%), αναδεικνύοντας την τάση « Οι καταναλωτές τείνουν να επικεντρώνονται σε φθηνότερα είδη».
Στις κατηγορίες προϊόντων, με κέρδη άνω των 22 εκατ. ευρώ, η κατηγορία «Building Sets», η μεγαλύτερη κατηγορία παιχνιδιών, είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη στη γερμανική αγορά. Η κατηγορία με τη δεύτερη ισχυρότερη ανάπτυξη +€12 εκατ. είναι τα λούτρινα παιχνίδια. Η κατηγορία “Youth Electronics” έχει επίσης σημειώσει ανάπτυξη μέχρι στιγμής φέτος.
Σε επίπεδα ρεκόρ κινήθηκαν τα παιχνίδια με άδεια χρήσης αφού αυξήθηκαν κατά +2% ενώ η αγορά για παιχνίδια χωρίς άδεια μειώθηκε κατά -5%, με αποτέλεσμα, το μερίδιο των αδειδοτημενων παιχνιδιών στη Γερμανία να έχει αυξηθεί στο 28% για πρώτη φορά στην ιστορία.
Οι εταιρείες-μέλη του DVSI αισθάνονται την πίεση της τεταμένης κατάστασης ενώ οι προσδοκίες των κατασκευαστών παιχνιδιών για το τρέχον οικονομικό έτος ποικίλλουν. Οι μεγάλοι παίκτες μπορούν αναμένουν ανάπτυξη κατά μέσο όρο 8,6%, ενώ οι μικρότερες και μεσαίες εταιρείες αναμένουν μείωση των πωλήσεων.
Σχετικά με την περίοδο των Χριστουγέννων οι μεγάλες εταιρείες αναμένουν μια σταθερή χριστουγεννιάτικη σεζόν, ενώ οι μεσαίου μεγέθους και οι μικρότεροι κατασκευαστές είναι πιο δύσπιστοι. Συνολικά, οι προσδοκίες είναι στα ίδια επίπεδα με πέρυσι. Δεδομένων των αβεβαιοτήτων και των προκλήσεων που αντιμετωπίζει η Γερμανία, οι εταιρείες-μέλη της DVSI αναμένουν ένα συνεχές δύσκολο περιβάλλον για το 2025, αλλά και μια μικρή πτώση των πωλήσεων.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα