Ίσως σας ενδιαφέρει
Περισσότερα στην κατηγορία
-
OPC Magazine
-
OPC Magazine
-
OPC Magazine
-
OPC Magazine
Διπλασιασμός πωλήσεων και νέες αγορές: Ο Γερμανικός Όμιλος Staedtler θέλει να αναπτυχθεί διεθνώς και να μετατραπεί από έναν κλασικό κατασκευαστή γραφικής ύλης σε μια παγκόσμια εταιρεία καταναλωτικών αγαθών προσανατολισμένη στην επωνυμία. Ο Όμιλος Staedtler έχει θέσει το επόμενο ορόσημο στην εταιρική του ανάπτυξη και ανοίγει ένα νέο, φιλόδοξο κεφάλαιο στην ιστορία της εταιρείας, υπό το σύνθημα «Go Beyond».
«Επειδή η αγορά αλλάζει και ο σκληρός ανταγωνισμός αυξάνεται, η εταιρεία θα συνεχίσει να αναπτύσσεται στρατηγικά και οργανωτικά», ανέφερε σε σχετική ανακοίνωση της η Staedtler. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, ο κεντρικός στόχος της στρατηγικής ανάπτυξης «Go Beyond» είναι να μετατρέψει την εταιρεία από έναν κλασικό κατασκευαστή γραφικής ύλης σε μια παγκόσμια εταιρεία καταναλωτικών αγαθών προσανατολισμένη στην επωνυμία. Η εστίαση θα είναι προσανατολισμένη στην καινοτομία και τη διαφοροποίηση. Οι στόχοι είναι φιλόδοξοι: Η Staedtler θέλει να διπλασιάσει τις πωλήσεις της έως το 2035, να ανοίξει νέες αγορές και επιχειρηματικούς τομείς και να επεκτείνει περαιτέρω τα ψηφιακά προϊόντα.
Για το σκοπό αυτό, θα δημιουργηθούν και θα επεκταθούν παγκόσμιες πλατφόρμες επωνυμίας για τις ισχυρότερες μάρκες του ομίλου παγκοσμίως στους τομείς της γραφικής ύλης, της χειροτεχνίας και της δημιουργικότητας. Για να το πετύχει αυτό, η εταιρεία επενδύει στην επικοινωνία της επωνυμίας και στη μεγαλύτερη εστίαση στον καταναλωτή.
Τα υπάρχοντα κανάλια πωλήσεων θα πρέπει να βελτιστοποιηθούν, με τη Staedtler να θέλει να επεκταθεί περαιτέρω, με έμφαση στις βασικές περιοχές της Νότιας Αμερικής, της Βόρειας Αμερικής και της Ευρώπης. Η Staedler θέλει επίσης να αναπτυχθεί με στρατηγικές εξαγορές και συνεργασίες.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα