Ίσως σας ενδιαφέρει
Περισσότερα στην κατηγορία
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
Αυτή την εβδομάδα, περισσότεροι από 2.000 εκθέτες από 71 χώρες βρίσκονται στη Νυρεμβέργη της Γερμανίας, για την 74η έκθεση της Spielwarenmesse , της διεθνούς εμπορικής έκθεσης για παιχνίδια, χόμπι και αναψυχή. Η διοργάνωση παρουσίασε 13 ομάδες προϊόντων σε 18 αίθουσες.
Παιχνίδια για παιδιά και ενήλικες
Οι κατηγορίες «Συλλεκτικά», «Δημιουργική Φαντασία» και «Επιτραπέζια Παιχνίδια», είναι εκείνες που σε πρώτη φάση, κλέβουν την παράσταση. Η αυξανόμενη σημασία του παιδιού υπογραμμίζεται σε μια διεθνή μελέτη που παρουσιάστηκε από τον Όμιλο BrandTrends, η οποία δείχνει ότι το 67% των ερωτηθέντων μεταξύ 18 και 65 ετών εκδήλωσαν ενδιαφέρον να αγοράσουν δύο ή περισσότερα παιχνίδια το χρόνο για τον εαυτό τους.
Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της Circana για την κατάσταση των παιχνιδιών για τους καταναλωτές, η ομάδα νέων και ενηλίκων, ηλικίας 12 ετών και άνω, είναι αυτή που ευθύνεται για την ανάπτυξη της ευρωπαϊκής αγοράς παιχνιδιών. Με αξία 4,5 δισεκατομμυρίων ευρώ το 2023, η αγορά έχει αυξηθεί κατά 2,5% από το 2022 και το kidult αντιπροσωπεύει πλέον το 28,5% των συνολικών πωλήσεων παιχνιδιών σε όλη την Ευρώπη. Δεν αποτελεί έκπληξη ότι η Γαλλία, η Γερμανία, η Ιταλία, η Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο παραμένουν οι μεγαλύτερες αγορές για αυτό το δημογραφικό στοιχείο στην Ευρώπη.
Η ανάπτυξη των αθλητικών αδειών
Ο αθλητισμός είναι ένας άλλος τομέας ενδιαφέροντος φέτος στην έκθεση, με μια αξιοσημείωτη αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι οργανισμοί χρησιμοποιούν τις αθλητικές άδειες ως τρόπο προσέγγισης ενός τεράστιου και ευρύτερου πληθυσμού των καταναλωτών.
Σύμφωνα με την έρευνα Grand View, το μέγεθος της αγοράς αθλητικών εμπορευμάτων με άδεια στην Ευρώπη υπολογίστηκε σε 6,47 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ το 2023 και προβλέπεται να αυξηθεί με CAGR 4,9% έως το 2030.
Η Spielwarenmesse παρουσίασε έναν νέο χώρο δραστηριοτήτων στην έκθεση, αφιερωμένο στον αθλητισμό, την αναψυχή και την ύπαιθρο, όπου οι επισκέπτες ενθαρρύνονται να δοκιμάσουν προϊόντα. Η περιοχή διαθέτει επίσης μια δοκιμαστική πίστα και ένα ακροβατικό σόου, το οποίο εκτελείται δύο φορές την ημέρα.
Βελούδινα – Λούτρινα
Το 2025 Toy Forecast της License Global ανέφερε πώς η Circana προβλέπει περαιτέρω ανάπτυξη σχετικά με τα παιχνίδια της κατηγορίας παγκοσμίως. Οι διάδρομοι στο Spielwarenmesse ήταν γεμάτοι με λούτρινα, με τα brand “Lilo & Stitch”, Marvel και Hello Kitty να ξεχωρίζουν.
Anime και Manga
Ο κόσμος των χαρακτήρων Anime και Manga συνεχίζει να έχει απήχηση όχι μόνο στα παιδιά αλλά και σε όλες τις άλλες ηλικιακές ομάδες. Οι φιγούρες έχουν θέση στους θαυμαστές και, επομένως, έχουν επιρροή στην ποπ κουλτούρα και σε ένα ευρύ φάσμα μέσων, όπως τηλεόραση, βιντεοπαιχνίδια, εμπορεύματα και φυσικά, παιχνίδια.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα