Ίσως σας ενδιαφέρει
Περισσότερα στην κατηγορία
-
OPC Magazine
-
OPC Magazine
-
OPC Magazine
-
OPC Magazine

Το Love Paper είναι μια παγκόσμια καμπάνια που προωθεί την ελκυστικότητα και τη βιωσιμότητα των χαρτιών γραφής – εκτύπωσης και των χάρτινων συσκευασιών, αποτελώντας μια πρωτοβουλία της βιομηχανίας χαρτιού για την ενημέρωση καταναλωτών και επιχειρήσεων.
Ακόμη και στον σημερινό ψηφιακό κόσμο, το χαρτί παραμένει μοναδικό στην ικανότητά του να αγγίζει τη ζωή μας. Το χαρτί είναι ανανεώσιμο, ανακυκλώσιμο και αποτελεί τη φυσική υποστήριξη νέων ιδεών και δημιουργικότητας. Υπάρχουν πολλές παρανοήσεις σχετικά με τη χάρτινη συσκευασία αλλά και τα χαρτιά γραφής- εκτύπωσης. Το 37% των ευρωπαίων καταναλωτών πιστεύει ότι το χαρτί και η χάρτινη συσκευασία βλάπτουν το περιβάλλον. Ενώ μόνο το 18% πιστεύει ότι το ποσοστό ανακύκλωσης χαρτιού υπερβαίνει το 60%, ενώ στην πραγματικότητα είναι 79%, το υψηλότερο από οποιοδήποτε υλικό στην Ευρώπη.
«Από τις 3 έως τις 7 Φεβρουαρίου, ενθαρρύνουμε όλους όσους δραστηριοποιούνται στον κλάδο να υποστηρίξουν την εβδομάδα Love Paper και να χρησιμοποιήσουν τα διαθέσιμα υλικά για να ενημερώσουν ευρύτερα τους εταιρικούς πελάτες και τους καταναλωτές τους γιατί το χαρτί είναι ένα τόσο βιώσιμο, αποτελεσματικό και ελκυστικό μέσο.», λέει ο Josh Birch, Campaign Manager for Two Sides.
OPC Magazine
OPC Magazine
OPC Magazine
OPC Magazine
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα




