Ίσως σας ενδιαφέρει
Περισσότερα στην κατηγορία
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Circana για 12 παγκόσμιες αγορές (G12), οι πωλήσεις παιχνιδιών το 2024 μειώθηκαν κατά 0,6% από έτος σε έτος. Η μέση τιμή πώλησης παρέμεινε αμετάβλητη από έτος σε έτος το 2024 (-0,2%) μετά από άνοδο για τέσσερα συναπτά έτη, αναφέρει η Circana.
Πέντε από τις 11 υπερκατηγορίες παιχνιδιών που εξετάστηκαν από την Circana ανέφεραν αύξηση των πωλήσεων σε δολάρια από έτος σε έτος εντός της G12.
Το Pokémon παραμένει η μάρκα παιχνιδιών με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως, ακολουθούμενη από κλασικά όπως η Barbie, η Marvel Universe, οι Hot Wheels και οι Star Wars. Το προϊόν με τις μεγαλύτερες πωλήσεις έχει αποδειχθεί ότι είναι η σειρά Lego Botanicals – λουλούδια και φυτά κατασκευασμένα από τούβλα Lego. Αυτά τα προϊόντα είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στους ενήλικες.
Οι πωλήσεις συλλεκτικών παιχνιδιών αυξήθηκαν σχεδόν κατά 5%, αντιπροσωπεύοντας το 18% του συνολικού όγκου και το 15% της αξίας. Η τάση προς μικρές συλλεκτικές φιγούρες, παιχνίδια με κάρτες συναλλαγών και βελούδινα παιχνίδια ενίσχυσε τις πωλήσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, σύμφωνα με το Circana, καθώς ορισμένοι κατασκευαστές ανανέωσαν τις σειρές προϊόντων τους για να προσελκύσουν τους θαυμαστές όλων των ηλικιών.
Για το 2025, η Circana αναμένει ότι η παγκόσμια αγορά παιχνιδιών θα επηρεαστεί θετικά από ταινίες blockbuster και δημοφιλείς σειρές σε πλατφόρμες ροής. Αυτό θα τροφοδοτήσει περαιτέρω την «όρεξη νεαρών και ώριμων καταναλωτών» για παιχνίδια και συλλεκτικά είδη.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα