Ίσως σας ενδιαφέρει
Περισσότερα στην κατηγορία
-
OPC Magazine
-
OPC Magazine
-
OPC Magazine
-
OPC Magazine

Οι ιδιωτικές ετικέτες χάνουν την απήχησή τους σε όλη την Ευρωπαϊκή αγορά, ενώ τα επώνυμα προϊόντα ανακτούν τη σημασία τους. Μια πρόσφατη μελέτη της smartcon GmbH δείχνει ότι οι καταναλωτές βασίζονται όλο και περισσότερο στην ποιότητα, την καινοτομία και τη συναισθηματική προστιθέμενη αξία των καθιερωμένων εμπορικών σημάτων.
Συγκεκριμένα, η έρευνα της smartcon GmbH δείχνει ξεκάθαρα πλεονεκτήματα για τα επώνυμα προϊόντα: το 53% των ερωτηθέντων πιστοποιούν την υψηλή ποιότητά τους (ιδιωτικές ετικέτες: 46%), το 52% τα θεωρεί καινοτόμα (ιδιωτικές ετικέτες: 41%) και το 55% τα θεωρεί υψηλής ποιότητας (ιδιωτικές ετικέτες: 40%). Η εμπιστοσύνη στα επώνυμα προϊόντα αυξήθηκε στο 53%. Ιδιαίτερα αξιοσημείωτο: Το ποσοστό όσων θεωρούν τα επώνυμα προϊόντα κατάλληλα για τον τρόπο ζωής τους αυξήθηκε από 46% (2023) σε 54% (2024).
Στην Ελλάδα η ιδιωτική ετικέτα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Circana, γνώρισε άνοδο 5,3% τον Ιανουάριο αγγίζοντας μερίδιο 26,5% επί της συνολικής αγοράς. O ρυθμός ανάπτυξης που κατέγραψε, όμως, η ιδιωτική ετικέτα τον πρώτο μήνα της χρονιάς ήταν -για πρώτη φορά εδώ και πολύ καιρό- μικρότερος από εκείνο που σημείωσαν τα επώνυμα προϊόντα (8,5%). Στα τρόφιμα το μερίδιο των PL ανέρχεται στο 26,6, στα προϊόντα Υγείας και Ομορφιάς στο 21,4% και στην κατηγορία Household σε 27,6%.
OPC Magazine
OPC Magazine
OPC Magazine
OPC Magazine
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα




