Ίσως σας ενδιαφέρει
Περισσότερα στην κατηγορία
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
Η Generation Media συνεργάστηκε με την Circana για την υλοποίηση μιας νέας ευρωπαϊκής μελέτης που επικεντρώνεται στο φαινόμενο Media Lift στην αγορά παιχνιδιών. Αυτή η συνεργασία σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο στην αναπτυσσόμενη στρατηγική σχέση μεταξύ των δύο οργανισμών, με στόχο την παροχή πιο σαφών πληροφοριών για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας του μάρκετινγκ στη βιομηχανία των παιδικών παιχνιδιών.
Εν μέσω μεταβαλλόμενης καταναλωτικής συμπεριφοράς και οικονομικών αντιξοοτήτων, η παρούσα μελέτη παρέχει αδιάσειστα στοιχεία για το πώς οι επενδύσεις στο μάρκετινγκ οδηγούν τις πωλήσεις σε μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές, συμπεριλαμβανομένου του Ηνωμένου Βασιλείου, της Γαλλίας, της Γερμανίας, της Ιταλίας και της Ισπανίας. Η ανάλυση βασίζεται σε δεδομένα σημείων πώλησης (POS), παρέχοντας μια ισχυρή, στατιστικά επικυρωμένη εικόνα των πωλήσεων εντός καταστήματος.
Παράλληλα, χρησιμοποιώντας τη μεθοδολογία Media Lift της Circana, η μελέτη εξετάζει τον πραγματικό αντίκτυπο των καμπανιών των μέσων ενημέρωσης και κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιώντας μοντελοποίηση παλινδρόμησης με βάση το χρόνο.
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με: alex.taylor-smith@generartionmedia.co.uk
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα