Home » Η Generation Media και η Circana παρουσίασαν μελέτη αποτελεσματικότητας του μάρκετινγκ στη βιομηχανία των παιδικών παιχνιδιών

Η Generation Media και η Circana παρουσίασαν μελέτη αποτελεσματικότητας του μάρκετινγκ στη βιομηχανία των παιδικών παιχνιδιών

Από OPS Publications
30/04/2025

Η Generation Media και η Circana παρουσίασαν μελέτη αποτελεσματικότητας του μάρκετινγκ στη βιομηχανία των παιδικών παιχνιδιών

LOGOS ET_CRT S

Η Generation Media συνεργάστηκε με την Circana για την υλοποίηση μιας νέας ευρωπαϊκής μελέτης που επικεντρώνεται στο φαινόμενο Media Lift στην αγορά παιχνιδιών. Αυτή η συνεργασία σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο στην αναπτυσσόμενη στρατηγική σχέση μεταξύ των δύο οργανισμών, με στόχο την παροχή πιο σαφών πληροφοριών για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας του μάρκετινγκ στη βιομηχανία των παιδικών παιχνιδιών.

Εν μέσω μεταβαλλόμενης καταναλωτικής συμπεριφοράς και οικονομικών αντιξοοτήτων, η παρούσα μελέτη παρέχει αδιάσειστα στοιχεία για το πώς οι επενδύσεις στο μάρκετινγκ οδηγούν τις πωλήσεις σε μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές, συμπεριλαμβανομένου του Ηνωμένου Βασιλείου, της Γαλλίας, της Γερμανίας, της Ιταλίας και της Ισπανίας. Η ανάλυση βασίζεται σε δεδομένα σημείων πώλησης (POS), παρέχοντας μια ισχυρή, στατιστικά επικυρωμένη εικόνα των πωλήσεων εντός καταστήματος.

Παράλληλα,  χρησιμοποιώντας τη μεθοδολογία Media Lift της Circana, η μελέτη εξετάζει τον πραγματικό αντίκτυπο των καμπανιών των μέσων ενημέρωσης και κοινωνικής δικτύωσης  χρησιμοποιώντας μοντελοποίηση παλινδρόμησης με βάση το χρόνο.

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με: alex.taylor-smith@generartionmedia.co.uk

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου
Share Tweet Email