Ίσως σας ενδιαφέρει
Περισσότερα στην κατηγορία
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
Με αφορμή τη συμπλήρωση 30 χρόνων δυναμικής παρουσίας στην παγκόσμια αγορά, η Asmodee αποκάλυψε τη νέα εταιρική της ταυτότητα, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό άλμα προς τα εμπρός ως μια δυναμική μάρκα με επίκεντρο τον καταναλωτή.
Από το 1995, η Asmodee πρωτοπορεί στη βιομηχανία επιτραπέζιων παιχνιδιών, προσφέροντας εμβληματικούς τίτλους όπως τα Ticket to Ride, Catan, Dobble/Spot it, 7 Wonders, Azul, Star Wars: Unlimited και πολλά άλλα σε εκατομμύρια παίκτες παγκοσμίως. Το νέο branding, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με το γραφείο σχεδιασμού του Publicis Groupe, Carré Noir, τοποθετεί τους παίκτες στην καρδιά της εταιρείας, η οποία εισέρχεται σε ένα συναρπαστικό νέο κεφάλαιο στο 30ετές ταξίδι της. Το νέο σλόγκαν «Εμπνευσμένο από τους Παίκτες» αντικατοπτρίζει τη νέα αυτή τοποθέτηση. Με 21 στούντιο και ένα χαρτοφυλάκιο με πάνω από 400 IP, η Asmodee συνεχίζει να διευρύνει τα όρια του επιτραπέζιου gaming, κυκλοφορώντας καινοτόμα, βραβευμένα και επιτυχημένα παιχνίδια χρόνο με το χρόνο.
Η ανανέωση της επωνυμίας της Asmodee έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει μια πιο ξεκάθαρη εμπειρία στο κοινό της. Ενοποιώντας το οικοσύστημα της επωνυμίας της, η εταιρεία ευθυγραμμίζει την εσωτερική και εξωτερική της επικοινωνία για να προσφέρει στους καταναλωτές, τους λιανοπωλητές και τους συνεργάτες έναν καλύτερο τρόπο σύνδεσης με την επωνυμία.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα