Home » Οι κατασκευαστές παιχνιδιών συνεργάζονται με καλλιτέχνες για να προωθήσουν παιχνίδια σε καταναλωτές με  “βαθιές τσέπες”

Οι κατασκευαστές παιχνιδιών συνεργάζονται με καλλιτέχνες για να προωθήσουν παιχνίδια σε καταναλωτές με  “βαθιές τσέπες”

Από OPS Publications
19/06/2025

Οι κατασκευαστές παιχνιδιών συνεργάζονται με καλλιτέχνες για να προωθήσουν παιχνίδια σε καταναλωτές με “βαθιές τσέπες”

LOGOS ET_CRT S

Υπό την απειλή του παγκόσμιου εμπορικού πολέμου, οι κατασκευαστές παιχνιδιών αναζητούν έναν καταναλωτή που δεν επηρεάζεται από δασμούς με τους ενήλικες συλλέκτες με βαθιές τσέπες να βρίσκονται στην στόχευση.

Για να προσελκύσουν αυτές τους καταναλωτές, οι εταιρείες συνεργάζονται με καλλιτέχνες για να δημιουργήσουν αποκλειστικά, ακριβά παιχνίδια, όπως κούκλες Barbie αξίας 350 δολαρίων και σετ Lego αξίας 8.000 δολαρίων. Αυτά γενικά παρουσιάζονται ως έργα τέχνης που προορίζονται για συλλογή- έκθεση και όχι ως προϊόντα μαζικής παραγωγής. Οι Hasbro, Lego, Mattel και άλλες έχουν δημιουργήσει ειδικούς ιστότοπους για να πουλήσουν αυτά τα παιχνίδια υψηλής ποιότητας σε συλλέκτες.

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου
Share Tweet Email