Ίσως σας ενδιαφέρει
Περισσότερα στην κατηγορία
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
Η Mattel κατέγραψε πτώση 6% στις καθαρές πωλήσεις για το δεύτερο τρίμηνο του 2025, ανακοινώνοντας έσοδα 1,02 δισεκατομμυρίων δολαρίων, καθώς η υποτονική πορεία στη Βόρεια Αμερική συνέχισε να ασκεί πιέσεις στα αποτελέσματα. Η εταιρεία ανέφερε μείωση 16% στην περιοχή, η οποία αντισταθμίστηκε εν μέρει από αύξηση 7% στις διεθνείς αγορές.
Παρά την πτώση των πωλήσεων, το μικτό περιθώριο κέρδους της Mattel βελτιώθηκε στο 50,9%, αυξημένο κατά 170 μονάδες βάσης, χάρη στην εξοικονόμηση κόστους, τη βελτιωμένη διαχείριση αποθεμάτων και το ευνοϊκό μείγμα προϊόντων. Το προσαρμοσμένο μικτό περιθώριο κέρδους αυξήθηκε στο 51,2%.
Τα λειτουργικά έσοδα ανήλθαν σε 78 εκατομμύρια δολάρια, μειωμένα κατά 5 εκατομμύρια δολάρια σε ετήσια βάση. Τα προσαρμοσμένα λειτουργικά έσοδα ανήλθαν σε 88 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας μείωση 8 εκατομμυρίων δολαρίων. Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 53 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας μείωση 4 δολαρίων σε σχέση με πέρυσι. Η Mattel αναφέρει κέρδη 0,16 δολαρίων ανά μετοχή, ελαφρώς μειωμένα από 0,17 δολάρια πέρυσι. Τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή παρέμειναν σταθερά στα 0,19 δολάρια.
Ανά κατηγορία, τα οχήματα και οι φιγούρες δράσης ξεχώρισαν. Η Hot Wheels ηγήθηκε της κατηγορίας των Οχημάτων, βοηθώντας την κατηγορία των οχημάτων να αυξηθεί κατά 10% στα 407 εκατομμύρια δολάρια. Οι φιγούρες δράσης βοήθησαν στην αύξηση των συνολικών εσόδων της κατηγορίας Φιγούρες Δράσης, Σετ Κατασκευών, Παιχνίδια και Άλλα κατά 16%, φτάνοντας τα 264 εκατομμύρια δολάρια.
Οι πωλήσεις κουκλών μειώθηκαν κατά 19% λόγω της μείωσης των πωλήσεων Barbie, ενώ οι πωλήσεις βρεφικών και προσχολικής ηλικίας μειώθηκαν κατά 25%, επηρεασμένες από τις πωλήσεις Fisher-Price, Baby Gear και Power Wheels.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα