Home » Οι εκθέσεις καταναλωτικών αγαθών της Φρανκφούρτης αναβαθμίζονται σε μια νέα premium μορφή

Οι εκθέσεις καταναλωτικών αγαθών της Φρανκφούρτης αναβαθμίζονται σε μια νέα premium μορφή

Από OPS Publications
04/09/2025

Οι εκθέσεις καταναλωτικών αγαθών της Φρανκφούρτης αναβαθμίζονται σε μια νέα premium μορφή

LOGOS ET_OPC S

Οι εμπορικές εκθέσεις καταναλωτικών αγαθών της Φρανκφούρτης επεκτείνουν περαιτέρω τον ρόλο τους ως παγκόσμια πλατφόρμα για προϊόντα lifestyle, εποχιακής διακόσμησης και δημιουργικά προϊόντα. Πιο συγκεκριμένα, στο Christmasworld, το πρόγραμμα «Take Off» θα συνεχιστεί με διευρυμένη ευρωπαϊκή εστίαση, που θα συμπληρωθεί από τη νέα μορφή «Coffee & Connect» για δικτύωση με προμηθευτές φωτισμού και διακόσμησης. Το Creativeworld ενισχύει τον ρόλο του ως πλατφόρμα συνεχιζόμενης εκπαίδευσης: Η Creative Academy μεταφέρεται στην Αίθουσα 1.2., ενώ δημιουργούνται συνέργειες με την Ambiente Giving στον τομέα των Δώρων, Χαρτικών & Σχολείων – με εκθέτες όπως οι Faber-Castell, Rössler Papier και Waldmann.

Ένα από τα highlights του 2026 θα είναι η πρεμιέρα του Grandcreators στο Festhalle: ένα επιμελημένο φόρουμ για premium brands όπως οι COR , Ligne Roset και Thonet, σχεδιασμένο να θέσει νέα πρότυπα.

Οι επόμενες εκθέσεις καταναλωτικών αγαθών θα πραγματοποιηθούν από τις 6 έως τις 10 Φεβρουαρίου 2026.

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου