Ίσως σας ενδιαφέρει
Περισσότερα στην κατηγορία
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
Η Mattel, κορυφαία παγκόσμια εταιρεία παιχνιδιών με ένα από τα πιο εμβληματικά χαρτοφυλάκια παιδικής και οικογενειακής ψυχαγωγίας, διοργάνωσε στις 10 Σεπτεμβρίου στον Ιστιοπλοϊκό Όμιλο Πειραιά το Brand Licensing Summit 2026.
Η φετινή διοργάνωση συνέπεσε με έναν σημαντικό σταθμό στην πορεία της εταιρείας, καθώς η Mattel γιορτάζει 80 χρόνια καινοτομίας, δημιουργικότητας και έμπνευσης μέσα από το παιχνίδι.
Κεντρικός στόχος της διοργάνωσης ήταν η παρουσίαση της στρατηγικής ανάπτυξης της Mattel, η ανάδειξη των μελλοντικών προοπτικών των brands της σε Ελλάδα και διεθνές επίπεδο, καθώς και η δημιουργία νέων ευκαιριών συνεργασίας στους τομείς του licensing, της ψυχαγωγίας και του lifestyle.
Στο συνέδριο συμμετείχαν συνεργάτες και εκπρόσωποι από τον χώρο του λιανεμπορίου, του licensing και της ψυχαγωγίας, οι οποίοι παρακολούθησαν την παρουσίαση των στρατηγικών κατευθύνσεων της Mattel και συζήτησαν τις τάσεις που διαμορφώνουν την αγορά.
Το κοινό είχε την ευκαιρία να γνωρίσει από κοντά τα εμβληματικά brands της εταιρείας – Barbie®, Hot Wheels®, Fisher-Price®, UNO®, αλλά και το ανανεωμένο Masters of the Universe®, που επιστρέφει δυναμικά με κινηματογραφική ταινία το καλοκαίρι του 2026. Μέσα από συνεργασίες με διεθνείς οίκους μόδας, projects στον χώρο του gaming, κινηματογραφικές παραγωγές και διαδραστικές εμπειρίες, η Mattel δημιουργεί νέες δυνατότητες licensing σε ένδυση, παιχνίδια, ηλεκτρονικά προϊόντα, εκδόσεις και lifestyle, ενισχύοντας τη θέση της στην Ελλάδα, τα Βαλκάνια και τη ΝΑ Ευρώπη.
Η καινοτομία και η παγκόσμια απήχηση των brands αποτέλεσαν βασικούς άξονες του συνεδρίου. Παρουσιάστηκαν διεθνώς επιτυχημένα μοντέλα συνεργασιών, προσφέροντας έμπνευση για νέες δημιουργικές συνέργειες και εμπορικές εφαρμογές. Παράλληλα, δόθηκε έμφαση στο networking, με τη συμμετοχή συνεργατών, retailers και licensees.
«Η Ελλάδα και τα Βαλκάνια αποτελούν μια αγορά με ξεχωριστή δυναμική και προοπτική. Στη Mattel, εκτιμούμε βαθιά την εμπιστοσύνη των συνεργατών μας και δεσμευόμαστε να δημιουργούμε αξία μέσα από μακροχρόνιες συνεργασίες που βασίζονται στην καινοτομία, τη δημιουργικότητα και την αυθεντικότητα. Η ενεργή συμμετοχή εταιρειών από διαφορετικούς κλάδους στο Brand Licensing Summit 2026 επιβεβαιώνει την ισχυρή σχέση που έχουμε αναπτύξει και μας εμπνέει να συνεχίσουμε να επενδύουμε με συνέπεια και όραμα στην περιοχή», δήλωσε η Ισιδώρα Τασοπούλου, Head of Consumer Products Emerging Markets & Lead of EMEA Hardlines.
Με παρουσία σε 35 χώρες και προϊόντα διαθέσιμα σε περισσότερες από 150 αγορές, η Mattel παραμένει σταθερά προσηλωμένη στον σκοπό της: να δημιουργεί προϊόντα και εμπειρίες που εμπνέουν, ψυχαγωγούν και αναπτύσσουν τα παιδιά μέσα από το παιχνίδι.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα