Home » Πρόστιμα άνω των 2,2 εκατ. ευρώ σε σούπερ μάρκετ για παραβάσεις του πλαφόν και του Κώδικα Δεοντολογίας

Πρόστιμα άνω των 2,2 εκατ. ευρώ σε σούπερ μάρκετ για παραβάσεις του πλαφόν και του Κώδικα Δεοντολογίας

Από OPS Publications
25/09/2025

Πρόστιμα άνω των 2,2 εκατ. ευρώ σε σούπερ μάρκετ για παραβάσεις του πλαφόν και του Κώδικα Δεοντολογίας

LOGOS ET_OPC S

Με την ολοκλήρωση ελέγχων που διεξήγαγε η ΔΙΜΕΑ -για την τήρηση του πλαφόν στο περιθώριο κέρδους και την τήρηση του Κώδικα Δεοντολογίας- ανακοινώνονται οι σχετικές αποφάσεις για την επιβολή των αντίστοιχων προστίμων:

  • Η πρώτη απόφαση, για την επιβολή προστίμου 805.340 ευρώ στην εταιρεία “Lidl”, αφορά παραβάσεις του πλαφόν στο περιθώριο κέρδους.
  • Η δεύτερη αφορά πρόστιμο 1.440.000 ευρώ στην εταιρεία “Σκλαβενίτης”, για παραβάσεις του Κώδικα Δεοντολογίας, κατόπιν ελέγχου που διατάχθηκε το καλοκαίρι του 2025.

Όπως προβλέπεται από τη νομοθεσία, πριν από την ανακοίνωση των αποφάσεων ενημερώθηκαν οι δύο εταιρείες.

Τι απαντά η Σκλαβενίτης

Με ανακοίνωση του η οποία αναρτήθηκε στα καταστήματα της εταιρείας η Σκλαβενίτης απαντά στο πρόστιμο που της επιβλήθηκε από το Υπουργείο Ανάπτυξης. Αναλυτικά η ανακοίνωση μεταξύ άλλων αναφέρει: «….Η Επιχείρησή μας τηρεί απαρέγκλιτα τη νομοθεσία και πιστεύει ότι το εν λόγω πρόστιμο της επιβλήθηκε με απολύτως αυθαίρετη και εσφαλμένη εκτίμηση των δεδομένων, γι’ αυτό θα ασκήσει κάθε ένδικο μέσο για τη δικαίωσή της και απαλλαγή της από αυτό και παράλληλα θα προβεί σε νομικές ενέργειες κατά παντός υπευθύνου, θεωρώντας απολύτως βάσιμα ότι συκοφαντείται», ενώ στο ίδιο ύφος ήταν και η ανακοίνωση της Lidl Ελλάς.

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου