Home » Pop Mart | Τα Labubu απογείωσαν τις πωλήσεις γ’ τριμήνου

Pop Mart | Τα Labubu απογείωσαν τις πωλήσεις γ’ τριμήνου

Από OPS Publications
23/10/2025

Pop Mart | Τα Labubu απογείωσαν τις πωλήσεις γ' τριμήνου

LOGOS ET_CRT S

Ισχυρή αύξηση των εσόδων κατέγραψε η κινεζική εταιρεία παιχνιδιών Pop Mart, κατά το γ’ τρίμηνο του έτους, μετά την κυκλοφορία της νέας σειράς της δημοφιλούς κούκλας Labubu.

Συγκεκριμένα, τα έσοδα αυξήθηκαν 250% σε ετήσια βάση στο τρίμηνο που έληξε τον Σεπτέμβριο, με τις πωλήσεις στις αγορές του εξωτερικού να γνωρίζουν άλμα 370%, σε σύγκριση με αύξηση περίπου 190% στην ηπειρωτική Κίνα.

Σε ό,τι αφορά τα τελευταία μεγέθη της εταιρείας, οι πωλήσεις της Pop Mart “πάτησαν γκάζι” ιδιαιτέρως στις δυτικές αγορές. Ειδικότερα, τα έσοδα στην Αμερική εκτοξεύτηκαν 1.270% το γ’ τρίμηνο, ενώ οι πωλήσεις στην Ευρώπη εκτινάχθηκαν 740%. Στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 170% – 175%.

Η μετοχή της Pop Mart έκλεισε με βουτιά 8,1% εν αναμονή των αποτελεσμάτων, παρά του αντιθέτου, γνωρίζοντας τη μεγαλύτερη ημερήσια πτώση από τον Απρίλιο.

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου