Ίσως σας ενδιαφέρει
Περισσότερα στην κατηγορία
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
Η Mattel, Inc ανακοίνωσε μια πολυετή στρατηγική συνεργασία με την Outright Games. Η συνεργασία της Mattel με την Outright Games υπογραμμίζει τη στρατηγική της να εμβαθύνει τη δέσμευση στον τομέα των ψηφιακών παιχνιδιών, αξιοποιώντας εμβληματικές επωνυμίες για τη δημιουργία συναρπαστικών εμπειριών για μια παγκόσμια αγορά. Το 2023, η Mattel Digital Games πέτυχε ένα σημαντικό ορόσημο, φτάνοντας τους 48 εκατομμύρια ενεργούς παίκτες μηνιαίως, οδηγούμενοι από επιτυχίες όπως το Barbie DreamHouse Tycoon και το Hot Wheels Unleashed 2: Turbocharged. Καθώς η Mattel πλησιάζει την 80η επέτειό της, η εταιρεία είναι έτοιμη να επεκτείνει το ψηφιακό της αποτύπωμα εισάγοντας περισσότερα παιχνίδια σε περισσότερες πλατφόρμες, με απήχηση στους θαυμαστές όλων των ηλικιών.
«Η Mattel προχωρά με ώθηση στη δέσμευσή της να προσφέρει διασκεδαστικές, καινοτόμες εμπειρίες ψηφιακών παιχνιδιών που θα διευρύνουν το σύμπαν των πολλών αγαπημένων franchise της για τους θαυμαστές σε όλο τον κόσμο», δήλωσε ο Mike DeLaet, Global Head of Digital Gaming της Mattel . “Ένα κρίσιμο στοιχείο αυτής της στρατηγικής είναι η επιλογή των σωστών συνεργατών, γι’ αυτό είμαστε πολύ χαρούμενοι που ανακοινώνουμε αυτήν την πολυετή συνεργασία με την Outright Games.”
Η συνεργασία θα ξεκινήσει με τρία νέα παιχνίδια για όλες τις κονσόλες και τους υπολογιστές που πρόκειται να κυκλοφορήσουν πριν από το τέλος του τρέχοντος έτους: Matchbox Driving Adventures, Monster High: Skulltimate Secrets και Barbie Project Friendship .
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα