Ίσως σας ενδιαφέρει
Περισσότερα στην κατηγορία
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
Ο οίκος των Barbie και των Hot Wheels ανέφερε παγκόσμιες καθαρές πωλήσεις 1,84 δισεκατομμυρίων δολαρίων το τρίτο τρίμηνο, μείωση 4% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Οι πωλήσεις στη Βόρεια Αμερική μειώθηκαν κατά 3%.
Τα αναφερθέντα λειτουργικά έσοδα ήταν 488 εκατομμύρια δολάρια, μια βελτίωση κατά 14 εκατομμύρια δολάρια. Τα προσαρμοσμένα λειτουργικά έσοδα ήταν 504 εκατομμύρια δολάρια, με μείωση 2 εκατομμύρια δολάρια. Τα αναφερόμενα κέρδη ανά μετοχή ήταν 1,09 $, μια βελτίωση έναντι 0,41 $ ανά μετοχή.
Για τους πρώτους εννέα μήνες του 2024, οι καθαρές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 2%. Κοιτάζοντας το μέλλον, η εταιρεία αναμένει ότι οι πωλήσεις για το 2024 θα είναι σταθερές έως ελαφρώς μειωμένες σε σύγκριση με πέρυσι. Η εταιρεία εκτιμά ότι οι πωλήσεις θα είναι σταθερές έως ελαφρώς μειωμένες στο σύνολο του 2024.
«Συνεχίζουμε να εφαρμόζουμε την πολυετή στρατηγική μας για να αναπτύξουμε την επιχείρηση παιχνιδιών που βασίζεται σε IP και να επεκτείνουμε την προσφορά ψυχαγωγίας μας. Σύμφωνα με τις προτεραιότητές μας φέτος, συνεχίζουμε να βελτιώνουμε την κερδοφορία, να επεκτείνουμε το μικτό περιθώριο κέρδους και να δημιουργήσουμε σημαντικές ταμειακές ροές. Αναμένουμε ανάπτυξη το τέταρτο τρίμηνο λόγω μιας καλής εορταστικής περιόδου, αύξησης μεριδίου αγοράς και είμαστε σε καλή θέση για μακροπρόθεσμη ανάπτυξη και δημιουργία αξίας για τους μετόχους», δήλωσε ο Ynon Kreiz, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, Mattel.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα