Home » Black Friday | Στον… πάγο η αγορά μέχρι την τελευταία εβδομάδα Νοεμβρίου

Black Friday | Στον… πάγο η αγορά μέχρι την τελευταία εβδομάδα Νοεμβρίου

Από OPS Publications
14/11/2024

Black Friday | Στον… πάγο η αγορά μέχρι την τελευταία εβδομάδα Νοεμβρίου

LOGOS ET_OPC S

Τη γενικευμένη κάμψη στις πωλήσεις μέχρι τη Black Friday, επιβεβαιώνει ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών Σταύρος Καφούνης, που μίλησε για μια τάση «παγώματος» στην αγορά. Αυτό είχε δείξει εξάλλου και η πρώτη επεξεργασία των ευρημάτων της μεγάλης έρευνας της ΕΥ, Future Consumer Index Ελλάδα 2024, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί στο σύνολό της τον Δεκέμβριο, που μιλούσε για 1 στους 2 καταναλωτές να προγραμματίζουν κάποια αγορά ενόψει του μεγάλου εκπτωτικού γεγονότος.

«Παρατηρούμε ότι έχει δημιουργηθεί μια “κοιλιά” στην αγοραστική κίνηση», επισημαίνει ο κ. Καφούνης, «τάση που δεν έχει συγκεκριμένα ή ειδικά χαρακτηριστικά. Είναι κάτι που παρατηρείται γενικότερα και ανεξάρτητα από περιοχές ή κατηγορίες προϊόντων».

Στη σημασία του τελευταίου τριμήνου της χρονιάς αναφέρθηκε ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών. Κατά τη διάρκειά του εξάλλου «πραγματοποιείται η μεγαλύτερη δαπάνη όλης της χρονιάς διεθνώς και όχι μόνο στην Ελλάδα. Για την εγχώρια αγορά και με τα δεδομένα που υπάρχουν, έχουμε ως γνώμονα τον περσινό Δείκτη Πωλήσεων Λιανικής του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών που μιλούσε για κατανάλωση ύψους 7 δισ. εξαιρουμένων καυσίμων, οχημάτων και τροφίμων».

Προκειμένου να μπορέσει ο εμπορικός κόσμος να παραμείνει αισόδοξος, «στοχεύουμε σε μια κατ’ ελάχιστον πανελλήνια αύξηση της τάξεως του 10% στο λιανεμπόριο, λόγω και των γενικότερων αυξήσεων σε ενέργεια, τροφοδοσία», πρόσθεσε. Σε αντίθετη περίπτωση, η αγορά θα προβληματιστεί σχετικά με τις περαιτέρω δυνατότητές της.

Αυτός είναι και ο λόγος που «η αγορά έχει ποντάρει σε αυτές τις ημέρες. Γι’ αυτό και ενημερώσαμε τις εμπορικές επιχειρήσεις και το καταναλωτικό κοινό ότι μετά από τροποποίηση της παρ. 1 και 4 άρθρου 16 ν. 4177/2013, επιτρέπεται η προαιρετική λειτουργία των μαγαζιών την Κυριακή που ακολουθεί την τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου και ουσιαστικά βρίσκεται ανάμεσα στη Black Friday (29/11) και την Cyber Monday (2/12)».

Ο εμπορικός κόσμος στοχεύει σε μια κατ’ ελάχιστον πανελλήνια αύξηση της τάξεως του 10%. «Έχουμε ως γνώμονα τον περσινό Δείκτη Πωλήσεων Λιανικής του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών που μιλούσε για κατανάλωση ύψους 7 δισ. εξαιρουμένων καυσίμων, οχημάτων και τροφίμων το τελευταίο τρίμηνο του έτους», τόνισε στον ΟΤ ο Σταύρος Καφούνης.

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου
Share Tweet Email