Home » Έρευνα YouGov | Νέα αναπτυσσόμενη κατηγορία παιχνιδιών με επίκεντρο τη μόδα και την ομορφιά

Έρευνα YouGov | Νέα αναπτυσσόμενη κατηγορία παιχνιδιών με επίκεντρο τη μόδα και την ομορφιά

Από OPS Publications
11/04/2025

Έρευνα YouGov | Νέα αναπτυσσόμενη κατηγορία παιχνιδιών με επίκεντρο τη μόδα και την ομορφιά

LOGOS ET_CRT S

Πρόσφατη δημοσκόπηση του YouGov έδειξε ότι το 46% των παιδιών ηλικίας 6-11 ετών έχουν ενεργό λογαριασμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τα οποία έχουν πλημμυρίσει με περιεχόμενο που παρουσιάζει τη σαγηνευτική ζωή των influencers που προσκαλούν τους followers τους να συμβαδίσουν με τις ρουτίνες ομορφιάς και τις συμβουλές τους. Αυτό το φαινόμενο οδήγησε στο #SephoraKids – έναν δημοφιλή όρο που χρησιμοποιείται για να περιγράψει τα παιδιά που γοητεύονται όλο και περισσότερο από τη βιομηχανία της μόδας, της ομορφιάς και της αυτοφροντίδας. Ωστόσο, υπάρχουν πολλές ανησυχίες σχετικά με την καταλληλότητα τέτοιων προϊόντων για τους νέους.

Οι κατασκευαστές παιχνιδιών αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα βρίσκοντας ισορροπία μεταξύ της προσφοράς πραγματικών καλλυντικών που είναι δερματολογικά εγκεκριμένα για νεανικό δέρμα και της διατήρησης της παιχνιδιάρικης φύσης των παιχνιδιών, ενώ παράλληλα ενσωματώνουν γνωστές άδειες χρήσης και μοντέρνους χαρακτήρες (φιγούρες) για να προσελκύσουν το νεανικό κοινό.

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου
Share Tweet Email