Home » Ο Όμιλος LEGO ξεκινά την καμπάνια “She Build That”

Ο Όμιλος LEGO ξεκινά την καμπάνια “She Build That”

Από OPS Publications
12/06/2025

Ο Όμιλος LEGO ξεκινά την καμπάνια “She Build That”

LOGOS ET_CRT S

Ο Όμιλος LEGO παρουσίασε μια νέα καμπάνια που ενθαρρύνει τα κορίτσια να ανακτήσουν και να επαναπροσδιορίσουν τι σημαίνει να είσαι κατασκευαστής. Με τίτλο «She Build That», η καμπάνια περιλαμβάνει ένα εμπνευσμένο μουσικό βίντεο με πρωταγωνίστριες τις Run DMC, Nandi Bushell, Pink Oculus και το κινέζικο alt-pop είδωλο Cacien, ως μέρος μιας ομάδας Global Girls Crew.

Η καμπάνια αμφισβητεί τα κοινωνικά στερεότυπα που καταπνίγουν τις δυνατότητες των κοριτσιών και εμπνέει την επόμενη γενιά κατασκευαστών. Παγκόσμια έρευνα που διεξήχθη από την LEGO Group διαπιστώνει ότι τα περισσότερα παιδιά ορίζουν τον όρο «οικοδόμος» ως «έναν άνδρα σε ένα εργοτάξιο». Η έρευνα αποκάλυψε επίσης ένα κενό αυτοπεποίθησης στα παιδιά, με τα κορίτσια να αξιολογούν τον εαυτό τους χαμηλότερα στις ικανότητες κατασκευής από τα αγόρια. Το 70% των κοριτσιών δήλωσαν ότι δυσκολεύονται να θεωρήσουν τον εαυτό τους ως κάποιον που είναι καλός στην κατασκευή πραγμάτων.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας, ο Όμιλος LEGO προσφέρει μια σειρά εργαστηρίων για κατασκευαστές ηλικίας 6-12 ετών. Το εργαστήριο φιλίας είναι διαθέσιμο ζωντανά στο LEGO.com/CreativityWorkshops.

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου
Share Tweet Email