Home » Η Amazon πληρώνει $2,5 δισ. για να κλείσει υπόθεση εξαπάτησης πελατών

Η Amazon πληρώνει $2,5 δισ. για να κλείσει υπόθεση εξαπάτησης πελατών

Από OPS Publications
02/10/2025

Η Amazon πληρώνει $2,5 δισ. για να κλείσει υπόθεση εξαπάτησης πελατών

LOGOS ET_OPC S

Ο κολοσσός του ηλεκτρονικού εμπορίου Amazon κατέληξε την Πέμπτη σε διακανονισμό με την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (FTC) των ΗΠΑ για να κλείσει υπόθεση εξαπάτησης πελατών της προκειμένου να εγγραφούν στην υπηρεσία δωρεάν αποστολής, καταβάλλοντας μάλιστα ένα από τα μεγαλύτερα ποσά σε υπόθεση διακανονισμού στην ιστορία των ΗΠΑ.

Πιο συγκεκριμένα, βάσει του διακανονισμού θα επιστρέψει αυτόματα 5 δολάρια σε όσους εγγράφηκαν στην υπηρεσία Prime μέσω μιας παραπλανητικής διαδικασίας εγγραφής και χρησιμοποίησε την υπηρεσία μόνο τρεις φορές σε χρονικό διάστημα 12 μηνών. Η εταιρεία καλείται να στείλει μια φόρμα στους πελάτες που χρησιμοποίησαν την υπηρεσία περισσότερες φορές ώστε να τους δώσει την ευκαιρία να υποβάλλουν αίτηση για επιστροφή χρημάτων.

«Τα στοιχεία έδειξαν ότι η Amazon χρησιμοποίησε εξελιγμένες “παγίδες” συνδρομής, σχεδιασμένες για να χειραγωγήσουν τους καταναλωτές ώστε να εγγραφούν στην υπηρεσία Prime και στη συνέχεια κατέστησε εξαιρετικά δύσκολο στους καταναλωτές να κόψουν τη συνδρομή τους», δήλωσε ο πρόεδρος της FTC, Άντριου Φέργκιουσον, σε ανακοίνωσή του την Πέμπτη.

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου