Home » Το Netflix επεκτείνει το πρόγραμμα αδειοδότησης KPOP με νέους παγκόσμιους συνεργάτες

Το Netflix επεκτείνει το πρόγραμμα αδειοδότησης KPOP με νέους παγκόσμιους συνεργάτες

Από OPS Publications
27/11/2025

Το Netflix επεκτείνει το πρόγραμμα αδειοδότησης KPOP με νέους παγκόσμιους συνεργάτες

ET NEW_CRT_S

Η παγκόσμια επιτυχία του KPOP Demon Hunters —η ταινία του Netflix με τις περισσότερες προβολές όλων των εποχών με πάνω από 325 εκατομμύρια προβολές— έχει ως αποτέλεσμα τη σημαντική επέκταση του προγράμματος αδειοδότησης, το οποίο περιλαμβάνει έναν αυξανόμενο αριθμό διεθνών εταιρειών.

Υποστηριζόμενη ήδη από συμφωνίες με τις Mattel και Hasbro, οι οποίες εξασφάλισαν την άδεια για την ανάπτυξη παιχνιδιών και σειρών παιχνιδιών, η στρατηγική του Netflix στοχεύει πλέον στην εκτεταμένη κάλυψη των κύριων κατηγοριών καταναλωτών. Στον τομέα των παιχνιδιών, η Funko μπαίνει επίσης στο παιχνίδι, με το Pop!

Στον τομέα της μόδας και της ένδυσης συμμετέχουν οι Bershka, Zara Kids, Gap, Old Navy και Target, ενώ παράλληλα Το πρόγραμμα αδειοδότησης περιλαμβάνει επίσης συνεργασίες με την Penguin Random House για την έκδοση εικονογραφημένων βιβλίων.

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου