Home » Το παιχνίδι δεν έχει ηλικία: Τάσεις που επαναπροσδιορίζουν τη βιομηχανία παιχνιδιών

Το παιχνίδι δεν έχει ηλικία: Τάσεις που επαναπροσδιορίζουν τη βιομηχανία παιχνιδιών

Από OPS Publications
04/1/2025

Το παιχνίδι δεν έχει ηλικία: Τάσεις που επαναπροσδιορίζουν τη βιομηχανία παιχνιδιών

ET NEW_CRT_S

Καθώς μάρκες όπως η LEGO και η Labubu διευρύνουν τα όρια του παιχνιδιού, η βιομηχανία παιχνιδιών προσελκύει ένα πιο ποικιλόμορφο σύνολο αγοραστών — ο καθένας με τους δικούς του μοναδικούς λόγους αγοράς. Η έρευνα Verified Voices της Numerator σε 300+ επαληθευμένους αγοραστές παιχνιδιών που έχουν αγοράσει τρία ή περισσότερα παιχνίδια τους τελευταίους τρεις μήνες αποκαλύπτει ποιος οδηγεί την εξέλιξη των παιχνιδιών, τα κίνητρα πίσω από τις αγορές τους και ποια παιχνίδια τροφοδοτούν την ανάπτυξη της κατηγορίας ενόψει των εορτών.

Οι Αγοραστές Προωθούν μια Νέα Εποχή στο Παιχνίδι

Η πλειονότητα των δαπανών για παιχνίδια εξακολουθεί να προέρχεται από αγοραστές που αγοράζουν παιχνίδια για παιδιά — είτε τα δικά τους είτε για εγγόνια (63%) είτε για παιδιά φίλων και συγγενών (19%). Ωστόσο, η αυξανόμενη τάση των «ενηλίκων» επαναπροσδιορίζει την κατηγορία, ειδικά μεταξύ των καταναλωτών στις πόλεις: το 15% των αγοραστών αγοράζουν πλέον παιχνίδια για τον εαυτό τους ή για κάποιον άλλο ενήλικα.

Οι «ενήλικες» αγοραστές καθοδηγούνται από μια σειρά κινήτρων, όπως η προσωπική απόλαυση (44%), τα χόμπι ή οι δημιουργικές δραστηριότητες (40%), οι σκοποί συλλογής ή επίδειξης (38%) και η νοσταλγία ή η συναισθηματική αξία (36%). Η δέσμευσή τους αντικατοπτρίζει τον τρόπο με τον οποίο η βιομηχανία παιχνιδιών εξελίσσεται πέρα ​​από το παιχνίδι σε εκφράσεις ταυτότητας, δημιουργικότητας και άνεσης.

Μεταξύ εκείνων που αγοράζουν παιχνίδια για παιδιά, οι αγορές εξακολουθούν να επικεντρώνονται σε γιορτές όπως γενέθλια (82%) και αργίες (80%). Ωστόσο, το καθημερινό παιχνίδι παραμένει ένας σημαντικός παράγοντας για το 40% των αγοραστών.

Αυτά τα ευρήματα υπογραμμίζουν τον τρόπο με τον οποίο τα κίνητρα αγοράς ποικίλλουν ανάλογα με τα δημογραφικά στοιχεία, όπως η περιοχή, η αστικοποίηση και η εθνικότητα, προσφέροντας στις μάρκες νέες ευκαιρίες να προσαρμόσουν τα μηνύματα, το μείγμα προϊόντων και τις στρατηγικές αλληλεπίδρασης σε ένα ευρύτερο κοινό καταναλωτών που επικεντρώνονται στο παιχνίδι στη βιομηχανία παιχνιδιών.

Παράγοντες που επηρεάζουν τις αποφάσεις των αγοραστών

Οι κορυφαίοι παράγοντες που επηρεάζουν τις αποφάσεις των αγοραστών για την αγορά παιχνιδιών περιλαμβάνουν την τιμή ή την προσιτή τιμή (59%), το ενδιαφέρον ή το αίτημα του παιδιού ή του ενήλικα (58%) και την εκπαιδευτική ή αναπτυξιακή αξία (43%). Ωστόσο, αυτοί οι παράγοντες ποικίλλουν ανά γενιά — για παράδειγμα, το 28% της Γενιάς Χ αναφέρει την αδειοδοτημένη επωνυμία (π.χ. χαρακτήρες από την Disney, τη Marvel, την Pixar κ.λπ.) ως επιρροή, γεγονός που αντιπροσωπεύει μια υπέρβαση του δείκτη κατά 145% σε σύγκριση με τον συνολικό μέσο όρο.

Αυτοί οι παράγοντες συμβάλλουν στη δημοτικότητα ορισμένων κατηγοριών παιχνιδιών που αγοράζονται ή/και συλλέγονται, συμπεριλαμβανομένων των σετ LEGO (50%) και των λούτρινων παιχνιδιών (47%), όπως τα λούτρινα ζωάκια και το φαινόμενο του 2025, Labubu. Τα επιτραπέζια παιχνίδια και τα παζλ (42%) και τα αυτοκίνητα ή άλλα οχήματα-παιχνίδια (40%) παραμένουν επίσης δημοφιλή, αν και οι προτιμήσεις ποικίλλουν ανάλογα με το δημογραφικό στοιχείο.

Παρόλο που η Labubu κυριάρχησε στη βιομηχανία παιχνιδιών το 2025, η συνεχιζόμενη επιτυχία θα εξαρτηθεί από τη συναισθηματική σύνδεση και την εμπιστοσύνη στην επωνυμία. Τα αγαπημένα franchise με καθιερωμένη αφοσίωση θα διατηρήσουν το μερίδιό τους στις δαπάνες. Οι κορυφαίες αδειοδοτημένες μάρκες ή franchise από τις οποίες οι αγοραστές αγοράζουν ή παραλαμβάνουν παιχνίδια περιλαμβάνουν τη LEGO (51%), τη Disney/Pixar (47%) και την Hot Wheels (43%).

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου