Ίσως σας ενδιαφέρει
Περισσότερα στην κατηγορία
-
Office Week
-
Office Week
-
Office Week
-
Office Week
H διατήρηση της αγοραστικής κίνησης σε υψηλά επίπεδα αποτελεί τον βασικό στόχο του λιανικού εμπορίου για τις χειμερινές εκπτώσεις, οι οποίες ξεκίνησαν 9 Ιανουαρίου και ολοκληρώνονται στις 28 Φεβρουαρίου.
Μετά από μία πολύ καλή εορταστική περίοδο, η οποία χαρακτηρίστηκε από την επιστροφή των καταναλωτών στα φυσικά καταστήματα, καθώς μετά από δύο χρόνια περιορισμών λόγω κορωνοϊού, δεν υπήρχαν σχετικά μέτρα και ταυτόχρονα επικράτησε καλοκαιρία, το λιανικό εμπόριο προσδοκά αρκετά υψηλό τζίρο και στις εκπτώσεις.
Το γεγονός δε ότι ο καλός καιρός σε συνδυασμό με την αποκλιμάκωση των τιμών στην ενέργεια οδήγησε σε λιγότερο «φουσκωμένους» λογαριασμούς για θέρμανση και μετακινήσεις, εκτιμάται ότι θα προσθέσει τζίρο στο λιανεμπόριο, χωρίς, βεβαίως, αυτό να σημαίνει ότι δεν θα συνεχισθεί η συγκράτηση στην κατανάλωση, απόρροια των πληθωριστικών πιέσεων.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα