Ίσως σας ενδιαφέρει
Περισσότερα στην κατηγορία
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
-
Creative Toys
Σε ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον το 2022 που είδε τις πωλήσεις παιχνιδιών στο Ηνωμένο Βασίλειο να μειώνονται κατά 3% στα 3,6 δισεκατομμύρια £, ήταν οι κατηγορίες παραδοσιακών παιχνιδιών που ήρθαν στο προσκήνιο αφού τα Λούτρινα, τα σετ κατασκευών , οι φιγούρες δράσης και τα οχήματα ήταν οι κατηγορίες που οδήγησαν τις πωλήσεις παιχνιδιών παρουσιάζοντας ανάπτυξη κατά τη διάρκεια του έτους..
Για να καταπολεμήσουν το οικονομικό κλίμα, οι λιανοπωλητές προσπάθησαν να κάνουν την αγορά παιχνιδιών όσο το δυνατόν πιο προσιτή όλο το χρόνο, με τη μέση τιμή πώλησης ενός παιχνιδιού να είναι στις 10,54 £. Ωστόσο, το 2022, οι καταναλωτές προτιμούσαν όλο και περισσότερο παιχνίδια που κοστίζουν μεταξύ 30 και 50 £, υποδηλώνοντας ότι οι άνθρωποι έκαναν πιο προσεκτικές αγορές.
Παιχνίδια με άδεια χρήσης
Τα αδειοδοτημένα παιχνίδια αυξήθηκαν για τέταρτη συνεχή χρονιά, κατά 5,5%, αντιπροσωπεύοντας πλέον το 31% της αγοράς – το υψηλότερο μερίδιο ποτέ. Σύμφωνα με το NPD, τα αδειοδοτημένα παιχνίδια με τη μεγαλύτερη ζήτηση συνεχίζουν να είναι τα «Pokemon», «Star Wars», Barbie, Marvel Universe, Squishmallows, Fisher-Price, Hot Wheels, NFL, LEGO «Star Wars» και «Jurassic World» .
Επιστροφή στις αγορές από το κατάστημα
Τα στοιχεία από το The NPD Group δείχνουν ότι οι αγοραστές των Χριστουγέννων άφησαν τις αγορές τους μέχρι την τελευταία στιγμή, με τα αποτελέσματα της εβδομάδας 51 του 2022 να αυξάνονται κατά 15% από το προηγούμενο έτος. Η αύξηση θα μπορούσε να αποδοθεί στις προσδοκίες των πελατών για πιθανά προβλήματα με την παράδοση κατ’ οίκον, πράγμα που σήμαινε ότι οι έμποροι παιχνιδιών των φυσικών σημείων είδαν αύξηση των πωλήσεων στα καταστήματα κατά το τέταρτο τρίμηνο. Οι αγορές στα καταστήματα αυξήθηκαν καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, με τις πωλήσεις να αντιστοιχούν στο 51% της αγοράς παιχνιδιών στο Ηνωμένο Βασίλειο, αύξηση 6% από το 2021. Οι διαδικτυακές πωλήσεις εξακολουθούν να παρουσιάζουν αύξηση σε σχέση με εκείνες που ήταν πριν από την πανδημία, όταν οι διαδικτυακές πωλήσεις αντιστοιχούσαν μόλις στο 35% της αγοράς.
«Το 2022 είδαμε τους καταναλωτές να επιστρέφουν για να κάνουν περισσότερες αγορές στο κατάστημα κατά τη διάρκεια του έτους», λέει ο Symonds. «Οι καταναλωτές επιλέγουν όλο και περισσότερο να ψωνίζουν από εξειδικευμένα καταστήματα παιχνιδιών, στα οποία σημειώθηκε αύξηση των πωλήσεων κατά 16%, με τους καταναλωτές να αναζητούν μεγάλες σειρές προϊόντων που προσφέρουν επιλογές και αξία».
Παιχνίδια STEM
Όπως διερεύνησε η License Global σε ένα πρόσφατο άρθρο εξετάζοντας πώς η αδειοδότηση μπορεί να κάνει τα παιχνίδια πιο προσιτά για τα παιδιά. Όπως ανέφερε η License Global τα παιχνίδια STEM αναπτύσσονται συνεχώς με μεγάλη δυναμική ενώ η προσδοκία για το 2023 είναι ότι η κατηγορία θα ξεπεράσει το 30% του ετήσιου ρυθμού ανάπτυξης.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα