Home » H διαδικτυακή πλατφόρμα Digital Extension δημιουργεί μια μοναδική εικονική εμπειρία

H διαδικτυακή πλατφόρμα Digital Extension δημιουργεί μια μοναδική εικονική εμπειρία

Από OPS Publications
22/01/2023

H διαδικτυακή πλατφόρμα Digital Extension δημιουργεί μια μοναδική εικονική εμπειρία στις Ambiente, Christmasworld και Creativeworld

LOGOS ET_OW S

Όσοι θέλουν να δικτυωθούν και να παρακολουθήσουν τα συναρπαστικά στιγμιότυπα της εμπορικής έκθεσης εκτός από τη ζωντανή εμπειρία των τριών κορυφαίων διεθνών εκθέσεων καταναλωτικών αγαθών μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη συμπληρωματική διαδικτυακή πλατφόρμα Digital Extension για το σκοπό αυτό.

Υπό την εποπτεία της Marilyn Repp, Αναπληρώτριας Γενικής Διευθύντριας του Mittelstand-Digital Zentrum Handel της Γερμανικής Ομοσπονδίας Λιανικής, ένα ποικίλο πρόγραμμα ροής περιεχομένου διάρκειας 1,5 ώρας είναι στην καθημερινή ατζέντα – που αποτελείται από έναν συνδυασμό ξεναγήσεων που ακολουθούνται από ζωντανές ερωτήσεις, μια ζωντανή κεντρική ομιλία και μια διάλεξη σχετικά με τις τάσεις Ambiente, Christmasworld ή Creativeworld από το πρακτορείο στυλ Bora.Herke.Palmisano. “Για να μεταφέρουμε τη ζωντανή εμπειρία εικονικά, ειδικά για τους επισκέπτες που δεν μπορούν να ταξιδέψουν στην έκθεση, θα προσφέρουμε επιλεγμένα τα σημαντικότερα στιγμιότυπα των Ambiente, Christmasworld και Creativeworld. Φυσικά, δεν θα λείπουν και οι φετεινές τάσεις από το πρακτορείο στυλ Bora.Herke.Palmisano”.

“Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που έχουμε μαζί μας τους διάσημους κύριους ομιλητές Gemma Giberti, Dimi Leivadas, Karim Rashid, Sebastian Holmbäck και Tai Elshorst-Delofski που θα προσφέρουν στη βιομηχανία καταναλωτικών αγαθών απαραίτητη τροφή για σκέψη”, τονίζει η Julia Uherek, Επικεφαλής των Εκθέσεων Καταναλωτικών Αγαθών.

Οι ξεναγήσεις παρέχουν στους συμμετέχοντες έμπνευση από τους διάσημους εκπροσώπους του κλάδου. Οι ξεναγήσεις δίνουν επίσης στους εκθέτες την ευκαιρία να μιλήσουν, να μεταφέρουν τις εντυπώσεις και τα σημαντικότερα σημεία των εκθέσεων και έτσι να κάνουν τη ζωντανή εμπειρία πιο απτή.

Όσοι ενδιαφέρονται θα πρέπει οπωσδήποτε να σημειώσουν αυτές τις ημερομηνίες. Πρόγραμμα ροής περιεχομένου ατζέντας στην ψηφιακή επέκταση:

Παρασκευή, 3.2.2023, 06:00 07:30 μ.μ.

  • Ξενάγηση με τον Rudi Tuinman, Creative Director 2Dezign to the Christmasworld + ζωντανές ερωτήσεις
  • Live-Keynote: Gemma Riberti, Head of Interiors WGSN Mindset: Οι καταναλωτές του μέλλοντος 2024 – οι προσδοκίες τους και πώς να τις ανταποκριθούν. Στην παρουσίασή της, η ειδικός για τις προβλέψεις τάσεων στον τομέα των εσωτερικών χώρων αποκαλύπτει τι θα οδηγήσει τους καταναλωτές στο 2024 και δίνει στους συμμετέχοντες τα κατάλληλα εργαλεία για να προσεγγίσουν καλύτερα τον τελικό πελάτη.
  • Christmasworld Trends 23+ με τον Stilbüro Bora.Herke.Palmisano

Σάββατο, 4.2.2023, 9:00 – 10:30 π.μ

  • Ξενάγηση με τον Pierre Nierhaus, Trend expert Hospitality to Ambiente Dining + ζωντανές ερωτήσεις
  • Live-Keynote: Dimi Leivadas, Founder & CEO Delta Lambda Hospitality: “Πώς να δημιουργήσετε σχέσεις εμπιστοσύνης και επιτυχημένες μεταξύ ιδιοκτητών, ομάδων, επισκεπτών και προμηθευτών στον κλάδο της φιλοξενίας.” Η ομιλία δίνει συμβουλές για την οικοδόμηση ενός επαγγελματικού δικτύου και οικοσυστήματος, θέτει ερωτήσεις σχετικά με την παράδοση και την καινοτομία και ζητά επενδύσεις στο ανθρώπινο κεφάλαιο.
  • Ambiente Trends 23+ με Stilbüro Bora.Herke.Palmisano

Κυριακή, 5.2.2023, 9:00 – 10:30 π.μ

  • Ξενάγηση με τον Sebastian Bergne, Βρετανό βιομηχανικό σχεδιαστή στο Ambiente Giving/Living/Working + ζωντανές ερωτήσεις
  • Live-Keynote: Karim Rashid, Creator Karim Rashid Inc. Global Thinking, Global Shaping. Ο διάσημος Νεοϋορκέζος σχεδιαστής βλέπει το βιομηχανικό σχέδιο ως κάτι που διαμορφώνει την κοινωνία καθώς και κάθε άτομο ξεχωριστά και μιλά για επιρροές και ευκαιρίες μέσω της παγκοσμιοποίησης.
  • Ambiente Trends 23+ με Stilbüro Bora.Herke.Palmisano

Δευτέρα, 6.2.2023, 6:00 – 07:30 μ.μ

  • Ξενάγηση με τον Kees Bronk, Κέντρο για την Προώθηση Εισαγωγών από Αναπτυσσόμενες Χώρες (CBI) και μέλος της κριτικής επιτροπής Ethical Style σχετικά με το κορυφαίο θέμα Sustainability + ζωντανές ερωτήσεις
  • Live-Keynote: Sebastian Holmbäck, βιομηχανικός σχεδιαστής και εικαστικός από τη Δανία: “Σχεδιάστε αντικείμενα ως πολιτιστικούς δείκτες και γιατί πρέπει να νοιάζεστε για αυτά.” Ο νικητής πολλαπλών βραβείων εξηγεί γιατί ένας πολιτιστικός δείκτης στο χαρτοφυλάκιο γίνεται όλο και πιο σημαντικός και ποια είναι η φόρμουλα για αυτό. Κατά τη γνώμη του, τα προϊόντα πρέπει να αποκτήσουν σημασία και συνάφεια στο μέλλον προκειμένου να ξεχωρίσουν από το πλήθος και να εμπνεύσουν τους καταναλωτές.
  • Ambiente Trends 23+ με Stilbüro Bora.Herke.Palmisano

Τρίτη, 7.2.2023, 9:00 – 10:30 π.μ

  • Ξενάγηση με τη Martina Lammel, Γερμανίδα σχεδιάστρια και DYI-Queen στο Creativeworld + ζωντανές ερωτήσεις
  • Live-Keynote: Tai Elshorst-Delofski, σχεδιαστής, καλλιτέχνης και θεραπευτής τέχνης M.A.: “Artful wickerwork objects – μοναδικά και βιώσιμα.” Με μια αντισυμβατική και προσανατολισμένη στη διαδικασία πρακτική προσέγγιση, ο Tai Elshorst-Delofski θέλει να τονώσει τη δημιουργικότητα του κοινού και να το εμπνεύσει να κάνει τις δικές του δημιουργίες.
  • Creativeworld Trends 2023 with Stilbüro Bora.Herke.Palmisano

Οι διαλέξεις θα μεταδοθούν σε δύο κανάλια – στα γερμανικά και στα αγγλικά.

 

 Έξυπνες ψηφιακές επεκτάσεις

Με την ψηφιακή επέκταση οι επισκέπτες μπορούν να συμμετέχουν υβριδικά ή αμιγώς ψηφιακά παράλληλα με τις κορυφαίες εμπορικές εκθέσεις. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν να είναι εκεί ζωντανά καθώς και να δικτυωθούν στο διαδίκτυο πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την εκδήλωση και να βιώσουν τα κυριότερα σημεία της εμπορικής έκθεσης, τις ξεναγήσεις, τις κεντρικές σημειώσεις και τις διαλέξεις τάσεων. Οι εκθέτες χρησιμοποιούν την πλατφόρμα για να παρουσιάσουν τα προϊόντα τους και να δικτυωθούν απευθείας με τους επισκέπτες σε βιντεοκλήσεις ή ζωντανές ροές.

Ως αποτελεσματικό εργαλείο αντιστοίχισης, η πλατφόρμα Digital Extension είναι διαθέσιμη σε όλους τους συμμετέχοντες από τις 13 Ιανουαρίου 2023 για να δημιουργήσουν το δικό τους προφίλ εταιρείας ή αγοραστή, να αναζητήσουν επαφές και να κανονίσουν ραντεβού. Ταυτόχρονα, η πλατφόρμα θα παραμείνει προσβάσιμη και μετά την εκδήλωση έως τις 17 Φεβρουαρίου 2023. Αυτό επιτρέπει τη βέλτιστη μετά την έκθεση επιχειρηματική δραστηριότητα και προσφέρει την ευκαιρία να πραγματοποιήσετε σημαντικές επιχειρηματικές επαφές ακόμη και μετά.

Η ηλεκτρονική αναζήτηση εκθετών, η πλατφόρμα παραγγελιών και περιεχομένου για το Home & Living, το nmedia.hub, η γνωσιακή πλατφόρμα Conzoom Solutions, το Ambiente Blog και τα κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης των Ambiente, Christmasworld και Creativeworld είναι επίσης διαθέσιμα κατά τη διάρκεια του έτους για δικτύωση, παραγγελίες και συλλογή γνώσεων.

Από τον Φεβρουάριο του 2023, οι κορυφαίες διεθνείς εκθέσεις καταναλωτικών αγαθών Ambiente, Christmasworld και Creativeworld θα πραγματοποιούνται ταυτόχρονα στο εκθεσιακό κέντρο της Φρανκφούρτης.

Ambiente/Christmasworld: 3 έως 7 Φεβρουαρίου 2023

Creativeworld: 4 έως 7 Φεβρουαρίου 2023

 

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου
Share Tweet Email