Με μια νέα καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Faber-Castell θέλει να ενθουσιάσει τη Generation Z (12 έως 18 ετών) με το νέο στυλό της “Sparkle”. Συνοδεύοντας το λανσάρισμα του νέου στυλό Sparkle για εφήβους που συνειδητοποιούν τις τάσεις, το σποτ διάρκειας 15 δευτερολέπτων θα προβληθεί στα κανάλια TikTok, Instagram και Facebook και αναμένεται να φτάσει συνολικά περίπου τα 6 εκατομμύρια προβολές κατά την περίοδο της καμπάνιας.
Η καμπάνια ξεκινά στις 25 Μαρτίου και θα διαρκέσει έως τις 15 Απριλίου.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα