Home » Η Faber-Castell ξεκίνησε νέα ψηφιακή καμπάνια για το “Sparkle” με στόχο την Gen-Z

Η Faber-Castell ξεκίνησε νέα ψηφιακή καμπάνια για το “Sparkle” με στόχο την Gen-Z

Από OPS Publications
30/03/2023

Η Faber-Castell ξεκίνησε νέα ψηφιακή καμπάνια για το “Sparkle” με στόχο την Gen-Z

LOGOS ET_OPC S

Με μια νέα καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Faber-Castell θέλει να ενθουσιάσει τη Generation Z (12 έως 18 ετών) με το νέο στυλό της “Sparkle”. Συνοδεύοντας το λανσάρισμα του νέου στυλό Sparkle για εφήβους που συνειδητοποιούν τις τάσεις, το σποτ διάρκειας 15 δευτερολέπτων θα προβληθεί στα κανάλια TikTok, Instagram και Facebook και αναμένεται να φτάσει συνολικά περίπου τα 6 εκατομμύρια προβολές κατά την περίοδο της καμπάνιας.

Η καμπάνια ξεκινά στις 25 Μαρτίου και θα διαρκέσει έως τις 15 Απριλίου.

Ίσως σας ενδιαφέρει

Office Week
Ενημερωθείτε πρώτοι για ότι συμβαίνει στην αγορά μας.
Κάθε Παρασκευή στο email σας δωρέαν!
Με την εγγραφή αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου
Share Tweet Email